پویش «مهدیه ایران» در ایلام اجرا می‌شود
کد خبر: 4199897
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰

پویش «مهدیه ایران» در ایلام اجرا می‌شود

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از برگزاری جشن‌های نیمه شعبان همراه با پویش مهدیه ایران در سطح استان خبر داد.

حجت الاسلام چراغی پور، هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی شواری هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلان، حجت‌الاسلام علی چراغی‌پور، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان گفت: این آیین‌ها با شعار محوری «مهدویت، مشارکت و مقاومت» همزمان با سراسر کشور در سطح نقاط مختلف استان نیز برگزار خواهد شد. 

وی اظهار کرد: برگزاری جشن‌های مردمی در سطح محلات، امامزادگان، مساجد، مهدیه‌ها و دیگر مراکز مذهبی با شکوه تمام مورد توجه جدی قرار خواهد گرفت. 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در این نشست افزود: تعمیق هر چه بیشتر فلسفه انتظار و فرهنگ مهدویت از ضرورت‌های جامعه امروز است‌.

حجت‌الاسلام چراغی‌پور تصریح کرد: برگزاری هر چه باشکوه و پرمحتوای جشن‌های نیمه شعبان با پرهیز از موازی کاری و اجرای برنامه‌های تکراری با محوریت و مشارکت فعال اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان از جمله اهداف و سیاست‌های این ستاد است.

وی از عموم مردم استان برای حضور گسترده و پرشور و نشاط در آیین‌های بزرگداشت نیمه شعبان و سالروز خجسته میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولی‌ عصر (ع) دعوت کرد.

انتهای پیام
captcha