قرآن، سپر فکری مقاوم در برابر تهاجمات دشمن است
کد خبر: 4199919
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۲
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

قرآن، سپر فکری مقاوم در برابر تهاجمات دشمن است

حجت‌الاسلام گرزین، بصیرت‌افزایی را نقطه مقابله تحریف برشمرد و گفت: قرآن مهم‌ترین مبنای فکری، بصیرتی و تبیینی بوده و انسان تنها با داشتن مبنای دقیق می‌تواند در مقابل انحرافاتی که شیاطین برای آن برنامه‌ریزی کرده، ایستادگی کند.

حجت ‌الاسلام عباسعلی گرزین، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در نشست هم‌اندیشی و هم‌افزایی ستاد عملیات«فصل بندگی» که امروز، 25 بهمن ماه درسالن جلسات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، گفت: سال 1402 مشحون از اتفاقات فرح‌بخش و امید‌آفرین برای جبهه حق و ناامید کننده برای جبهه باطل بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان امسال را باشکوه‌ترین سال در چهل‌وپنج سال گذشته انقلاب اسلامی دانست و افزود: درهم شکستن اقتدار پوشالی نظام استکبار و غرب توسط عملیات طوفان‌الاقصی، اعتراض صدها میلیون انسان عدالت‌خواه در جهان در برابر جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی،  برگزاری بزرگترین فناوری نشاط اجتماعی ـ خانوادگی در روز عید غدیر با کمک مردم، حضور دو برابری جوانان و نوجوان در اعتکاف علی‎‌رغم دسیسه‌های دشمن در سال‌های اخیر و افزایش 15 درصدی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن از جمله دستاوردهای امسال بود.

وی با تشکر از تیم رسانه‌ای انقلابی که با شناخت دقیق از رسانه و انعکاس اخبار مثبت به تقابل تمدنی حق و باطل پرداختند، تصریح کرد: دشمن در تلاش است تا با نیرنگ تحریف در مسائل دگرگونی ایجاد کرده و واقعیت‌ها و ظرفیت‌های عظیمی که در اختیار انقلاب اسلامی و مردم شریف ایران است را تغییر دهد.

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی گلستان بصیرت‌افزایی را نقطه مقابله تحریف برشمرد و افزود: قرآن مهم‌ترین مبنای فکری، بصیرتی و تبیینی بوده و انسان تنها با داشتن مبنای دقیق می‌تواند در مقابل انحرافاتی که شیاطین برای آن برنامه‌ریزی کرده ایستادگی کند، لذا هرجا که قرآن محور قرار گرفت به موفقیت‌های بسیاری دست یافتیم.
حجت‌الاسلام گرزین با تأکید بر اینکه دشمن تا زمان ظهور حضرت مهدی(عج) دست از تحریف برنخواهد داشت، ادامه داد: به منظور گسترش جهاد تبیین، اقناع افکار عمومی، خنثی‌سازی تئوری تحریف دستگاه شیطانی استکبار و ایجاد یک سپر فکری مقاوم برای جوانان و نوجوانان در برابر تهاجمات فکر دشمن باید با نگاه مدبرانه به قرآن رجوع کنیم.

وی با اشاره به اینکه خدا تنها خالق و ترسیم کننده نقشه هستی است، از طرح سه ساله تدبری قرآن خبر داد و افزود: این طرح از کتاب «طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن» مقام معظم رهبری گرفته شده تا افراد با ایدئولوژیک اسلامی و بر اساس تحلیل و استدلال به تشخیص و موضع‌گیری بپردازند.

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه این طرح با نگاه کاربردی اجتماعی برگزار می‌شود، تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان جامعه اقبال بیشتری به قرآن دارد لذا با همکاری سازما‌ن‌های مختلف، فعالان قرآنی و مجموعه‌های قرآنی، 30 آیه برای طرح «قرآن را زندگی کنیم» در نظر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام گرزین با تأکید بر اینکه این حرکت آغاز یک جهش فکری و تمدنی در بدنه نخبگانی بالاخص جوانان و نوجوانان است، اظهار کرد: این طرح در سه مرحله انس ویژه با قرآن، حفظ آیات و کنشگری تبلیغی ـ تبیینی در سه سال برگزار می‌شود و اگر تنها 10 درصد جامعه به میدان کنشگری تبلیغی ـ تبیینی وارد شوند، انقلاب اسلامی در برابر تهاجمات دشمنان بیمه می‌شود.

انتهای پیام
captcha