ارسال 600 اثر از 160 شاعر به دومین کنگره ملی شعر «انتظار»
کد خبر: 4199961
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۸

ارسال 600 اثر از 160 شاعر به دومین کنگره ملی شعر «انتظار»

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه اعلام کرد: ۶۰۰ اثر از نقاط مختلف کشور به دومین کنگره ملی شعر انتظار در این شهرستان با محوریت «مهدویت» ارسال شد.

احمد جوانمرد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه، احمد جوانمرد، رئیس این اداره در زرندیه، گفت: ۶۰۰ اثر از نقاط مختلف کشور به دومین کنگره ملی شعر انتظار در این شهرستان با محوریت «مهدویت» ارسال شد. 160 شاعر از 27 استان در کنگره شرکت کردند.

وی ادامه داد: آیین اختتامیه این کنگره چهارشنبه، دوم اسفند سال جاری برگزار می‌شود. آثار رسیده در ۲ مرحله داوری می‌شود که داوران مرحله اول علی اصغر ذاکری و حمید پارسافر و داوران مرحله دوم (نهایی) نیز سید وحید سمنانی، علی داوودی و عباسعلی وفایی هستند.

جوانمرد اضافه کرد: این کنگره در موضوعات «مهدویت» و «انتظار» در ادیان، مهدویت و انتظار در قرآن، مهدویت و انتظار در روایات، مهدویت و انتظار در جامع، مهدویت و انتظار در خانواده و با موضوع ویژه انتظار، مقاومت و فلسطین برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در دوره دوم موضوع ویژه با استقبال خوب شاعران همراه شده است اضافه کرد: ۲۰ بهمن سال جاری آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره بود.

انتهای پیام
captcha