ملت در ۲۲ بهمن همبستگی خود را به رخ دشمنان کشاندند
کد خبر: 4199973
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۴
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه چایپاره:

ملت در ۲۲ بهمن همبستگی خود را به رخ دشمنان کشاندند

حجت الاسلام ابراهیم پورجواد گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن همبستگی خود را به رخ دشمنان نظام و انقلاب کشاندند.

حجت‌الاسلام ابراهیم پورجواد، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه چایپارهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام ابراهیم پورجواد، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه چایپاره، شب گذشته 25 بهمن‌ماه در ویژه‌برنامه خانوادگی روز پاسدار و اعیاد شعبانیه که در این شهرستان برگزار شد، گفت: یکی از ثمرات بارز وجود سپاه در کشور برقراری نظم و امنیت پایدار است که این مهم با همکاری سایر قوای مسلح در بالاترین حد ممکن حاصل شده است.

وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه سپاه از هیچ چیزی و کسی باک ندارد و هر لحظه آماده جهاد است، ادامه داد: این مجموعه با تمام ظرفیت و ساز و کار خود آماده است تا با دشمنان انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها اعم از جنگ نرم، سخت، اقتصادی و ... رو به رو شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه چایپاره ضمن اینکه فرا رسیدن روز پاسدار و میلاد با سعادت امام حسین(ع) را تبریک گفت، اضافه کرد: الگوی پاسداران برای خدمت بی‌منت امام حسین(ع) است.

حجت‌الاسلام پورجواد تصریح کرد: خانواده‌های پاسداران اعم از فرزندان، والدین و همسران آنها پا به پای‌شان برای اینکه سپاه به اهداف متعالی خود دست پیدا کند، تلاش می‌کنند و مهم‌ترین جلوه روحیه انقلابی آنها صبر و بردباری در زمان شهادت، جانبازی، ماموریت‌های طولانی‌مدت  عزیزان است.

وی به راهپیمایی باشکوه مردم استان همگام با ملت بزرگ ایران اسلامی در 22  بهمن ماه اشاره کرد و ضمن قدردانی از آحاد مردم برای این حضور حماسی و باشکوه گفت: در چنین روزهایی ملت بزرگ ایران اسلامی قدرت، همبستگی و ید واحد خود را به رخ دشمنان نظام و انقلاب می‌کشند.

انتهای پیام
captcha