جشن اعیاد شعبانیه در چالدران برگزار شد
کد خبر: 4199979
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۳

جشن اعیاد شعبانیه در چالدران برگزار شد

جشن اعیاد شعبانیه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان شامگاه گذشته در چالدران برگزار شد.

پوستر اعیاد شعبانیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام محمد قنبری‌بارونی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چالدران، شب گذشته، 25 بهمن‌ماه در ویژه‌برنامه تکریم مقام پاسدار و اعیاد شعبانیه که در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، گفت: بدون تردید پاسداران و بسیجیان در ایثار، فداکاری، شجاعت و شهادت‌طلبی از امام حسین(ع) الهام گرفته و ایشان را برای خود الگو قرار داده‌اند.

وی ضمن اینکه فرا رسیدن اعیاد شعبانیه را تبریک گفت، افزود: امام حسین(ع) و تلاش‌ها و مجاهدت‌های ایشان و یاران وفادارشان برای همیشه در تاریخ جهان اسلام ثبت و ضبط شده و دشمنان آنها نیز برای همیشه رسوا شده‌اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چالدران ادامه داد: بسیجیان جان برکف انقلاب و نظام اسلامی امام حسین(ع) را برای خود اسوه قرار داده‌اند و با الهام از این بزرگمرد تاریخ‌ساز در میادین جنگ نرم و سخت حضور پیدا می‌کنند و برای دفاع از انقلاب اسلامی از هیچ چیزی نیز ابایی ندارند.

حجت‌الاسلام قنبری بارونی به برپایی راهپیمایی باشکوه 22 بهمن‌ماه اشاره کرد و گفت: مردم این شهرستان همانند گوشه گوشه کشورمان در این راهپیمایی وحدت‌بخش و باشکوه شرکت کردند.

وی اضافه کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی با حضور حداکثری در این رویداد سیاسی و اجتماعی به دشمنان خود و انقلاب این پیام را ابلاغ کردند که همچنان پایبند نظام و ارزش‌های انقلاب هستند و لحظه‌ای از آن کوتاه نخواهند آمد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه چالدران با اظهار اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را در پیش رو داریم، گفت: لازم است از هم اکنون یکایک مردم برای انتخاب اصلح تلاش کرده و درباره کاندیدای موردنظر خود تحقیق و بررسی انجام دهند.

انتهای پیام
captcha