نامزدها در برنامه‌های تبلیغاتی خود راهکارهای توسعه محور ارائه دهند
کد خبر: 4200143
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶
امام جمعه بجنورد:

نامزدها در برنامه‌های تبلیغاتی خود راهکارهای توسعه محور ارائه دهند

امام جمعه بجنورد گفت: نامزدها در برنامه‌های تبلیغاتی خود راهکارهای توسعه محور ارائه دهند و از هرگونه سیاه‌نمایی و یا تخریب دیگران بپرهیزند. ‌

حجت الاسلام رضا نوری، امام جمعه بجنوردبه گزارش ایکنا از خراسان‌‌شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری، امام جمعه بجنورد امروز ۲۷ بهمن ماه در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه نامزدهای انتخابات و هواداران آنها قانون را رعایت کنند، گفت: نامزدها در برنامه‌های تبلیغاتی خود راهکارهای توسعه محور ارائه دهند و از هرگونه سیاه‌نمایی و یا تخریب دیگران بپرهیزند.
 
وی با تاکید بر اینکه نامزدهای مجلس شورای اسلامی باید از وعده‌های خارج از توان یک نماینده پرهیز کنند، گفت: این افراد باید واقعیت‌ها را در نظر گیرند و نباید برای کسب رأی، اعتمادهای مردمی سلب شود.
 
نوری با بیان اینکه ستادهای انتخاباتی باید خط قرمزهای نظام جمهوری اسلامی را رعایت کنند، هنجارشکنی نکنند و برای رای آوردن نظام را به چالش نکشند، زیرا انتخابات مایه قدرت و آبروی نظام است، افزود: نامزدهای انتخاباتی برای اثبات خود سیاه نمایی نکنند، اخلاق جزء چهارچوب است و باید رعایت کنند.
 
امام جمعه بجنورد با اشاره به روز جوان گفت: حضرت علی اکبر(ع) در برابر فرمان پدر، تسلیم و در برابر دشمنان، شجاع بود. جوانان ایران نیز ویژگی حضرت علی اکبر(ع) را دارند به طوری که در هشت سال دفاع مقدس ایستادگی کردند و از حرم دفاع کردند. ویژگی حضرت علی اکبر(ع)، حق‌مدار بودن است.
 
همچنین، پس از اقامه نماز ظهر و عصر مردم ولایتمدار بجنورد و سراسر استان در حمایت از مردم مظلوم غزه به راهپیمایی پرداختند.
انتهای پیام
captcha