استقبال دانشگاهیان چهارمحال‌وبختیاری از جشنواره قرآن وزارت بهداشت
کد خبر: 4200790
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰

استقبال دانشگاهیان چهارمحال‌وبختیاری از جشنواره قرآن وزارت بهداشت

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری از ثبت نام یک‌هزار و ۱۰۰ نفر از دانشگاهیان در بیست‌وهشتمین جشنواره قرآن و عترت(ع) وزارت بهداشت خبر داد.

محمدحسین اعرابی، سرپرست علوم پزشکی شهرکرد

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، محمدحسین اعرابی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری از ثبت نام یک‌هزار و ۱۰۰ نفر از دانشگاهیان در بیست‌وهشتمین جشنواره قرآن و عترت(ع) وزارت بهداشت خبر داد و گفت: از اعضای هیئت علمی، اساتید، دانشجویان، کارکنان و جامعه بزرگ دانشگاهی دعوت می‌شود در فرصت باقیمانده تا پایان ثبت‌نام، در این رویداد بزرگ و مهم قرآنی شرکت کنند.

وی افزود: مهلت رسمی ثبت‌نام در این جشنواره قرآنی تا پایان وقت امروز ۳۰ بهمن تعیین شده اما سامانه تا ۵ اسفندماه برای نام‌نویسی باز است.

 اعرابی بیان کرد: به یقین انسان در هیچ عصر و دوره‌ای بی‌نیاز از قرآن و رهنمودهای قرآنی نیست و آنان که راهی به جز صراط مستقیم را برگزینند و خود را بی‌نیاز از این مشعل فروزان بدانند، در ضلالت، گمراهی و سرگردانی خواهند بود.

وی یادآور شد: این جشنواره فرصتی است تا معارف قرآنی را در زندگی‌ جاری کنیم و شاهد خیرات و برکات آن در زندگی روزمره خود باشیم.

 اعرابی گفت: هدف اصلی جشنواره قرآن و عترت(ع) انس و الفت دانشگاهیان با معارف قرآن و سیره معصومین(ع) و اعتلای اخلاق، ایمان و بصریت دینی است.

وی در پایان بیان کرد: این جشنواره در هشت بخش «آوایی»، «معارفی«، «پژوهشی»، «فناوری و تولیدات رسانه‌ای»، «ادبی»، «هنری» و «بخش ویژه» و «بین‌الملل» و ۵۶ رشته برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha