پیام استاندار یزد به‌مناسبت گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان(عج)
کد خبر: 4201449
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۰

پیام استاندار یزد به‌مناسبت گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان(عج)

مهران فاطمی، استاندار یزد به‌مناسبت گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) پیامی صادر کرد.

مهران فاطمی، استاندار یزدبه گزارش ایکنا از یزد، مهران فاطمی، استاندار یزد به‌مناسبت گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) پیامی صادر کرد. در این پیام آمده است: 

«امنیت، مهم‌ترین و اساسی‌ترین زیربنا برای تحقق هرگونه پیشرفت و اعتلایی در بستر جامعه است که بر روی بالندگی تمامی بخش‌ها و حوزه‌ها تأثیری مستقیم دارد. 

بی‌هیچ تردیدی اگر امروز میهن عزیز اسلامی به‌عنوان ساحل امنیت پایدار و آرامش مثال‌زدنی در منطقه به‌شمار می‌آید، آن مرهون سربازان گمنامی است که از جان عزیز خویش گذشته و در برابر توطئه‌ها و خدعه‌های گوناگون مجسمه بی‌بدیلی از فداکاری و جانفشانی را خلق نموده‌اند و از «نامداران آسمان» شده‌اند.

در این میان، استان دارالعباده و دارالعلم یزد به لحاظ شاخص‌های امنیت و نظم عمومی از استان‌های پیشرو به‌شمار می‌آید که این مهم بیش از هر چیز، مرهون رشادت و فداکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) در جای جای یزد، این زیبای آرمیده در بستر کویر  است که با هدف جلب رضایت خداوند متعال، در صیانت و پاسداری از امنیت این سامان، از هیچ جانفشانی و ایثارگری دریغ نمی‌کنند.

اینجانب ضمن تبریک صمیمانه فرارسیدن هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) که با ولادت حضرت بقیه الله الاعظم(ارواحنا فداه) مقارن شده است، این مناسبت را به همه سربازان گمنام و فداکار آن امام همام تهنیت عرض کرده و از سلحشوری و دلاوری‌های این عزیزان در راستای تأمین امنیت و آرامش استان دارالعباده و دارالعلم یزد که حقیقتاً نمونه‌ای برای سایر استان‌هاست، تجلیل می‌نمایم.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای والامقام عرصه امنیت، سلامتی و توفیق روزافزون همگان را در پرتو توجهات خاصه حضرت ولیعصر(عج)، آرمان‌های متعالی امام راحل عظیم‌الشأن(ره) و منویات حکیمانه رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی(مدظله العالی) در تمامی لحظات بابرکت زندگی از درگاه حضرت دوست مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام
captcha