مردم برای انتخاب نماینده اصلح، شاخص‌ها را در نظر بگیرند
کد خبر: 4201492
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸
امام جمعه نرماشیر:

مردم برای انتخاب نماینده اصلح، شاخص‌ها را در نظر بگیرند

حجت‌الاسلام علی‌اکبر منصفی با بیان اینکه با بیان اینکه مردم باید مراقب باشند افرادی اصلح را انتخاب کنند، گفت: قوت و کارآمدی، تفکر معقول و شجاعت در عمل، خستگی ناپذیر و داشتن همت جهادی از ویژگی‌های یک نماینده خوب است.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر منصفی امام جمعه نرماشیربه گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر منصفی، امام جمعه نرماشیر امروز، چهارم اسفندماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان بعد از توصیه به رعایت تقوای الهی، ‌به اهمیت رعایت حلال و حرام اشاره کرد و گفت: حکومت امام زمان(عج) ویژگی‌های متعددی دارد و یک حکومت جهانی است که گسترش اسلام و عدالت در همه جهان از ویژگی‌های این حکومت است.

وی با بیان اینکه با برقراری حکومت حضرت مهدی(عج)، اسلام در ابعاد مختلف زندگی مردم وارد می‌شود، اظهار کرد: وظیفه ما این است که اول خودمان به احکام اسلام عمل کنیم و بعد، اسلام و ارزش‌های اسلامی را به جهان معرفی کنیم اگر این آمادگی به وجود آمد آن وقت زمینه ظهور نیز فراهم می‌شود.

امام جمعه نرماشیر در خطبه دوم به انتخابات ۱۱ اسفند اشاره کرد افزود: مجلس یکی از قوای مهم کشور و در رأس امور است. لذا همه باید در انتخابات حضور پرشوری داشته باشند زیرا هرچه ضعیف شویم تهاجم و فشار دشمن بیشتر می‌شود. دشمن شگردهای مختلفی به کار می‌برد تا حضور مردم کمرنگ شود از جمله اینکه مدعی می‌شوند انتخابات مهندسی شده است و متأسفانه برخی با دشمن هم‌سو می‌شوند.

وی با بیان اینکه مردم باید مراقب باشند افرادی اصلح را انتخاب کنند به شاخص‌های اصلح از نظر مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: قوت و کارآمدی، تفکر معقول و شجاعت در عمل، خستگی ناپذیر و داشتن همت جهادی از ویژگی‌های یک نماینده خوب است و اگر نماینده برای حل مشکلات مردم همت جهادی نداشته باشد بیت‌المال را هدر می‌دهد. همچنین حضور در بین مردم و پایبندی به اقتصاد مقاومتی از دیگر ویژگی‌های مهم برای نمایندگی مجلس است.

حجت‌الاسلام منصفی در پایان با اشاره به دستاوردهای اخیر نیروی دریایی سپاه پاسداران، اظهار کرد: روز امور تربیتی و آغاز هفته تربیت اسلامی را در پیش داریم و بر اساس فرموده مقام معظم رهبری باید در تربیت کودک و نوجوان تلاش کنیم چرا که این کار برای آینده و کشور است لذا همه دلسوزان اعم از معلمان، روحانیون، فعالان فرهنگی و... باید برنامه‌ریزی لازم برای اعتلای تربیتی و فرهنگی نوجوانان را انجام دهند.

انتهای پیام
captcha