همه برای انتخاب اصلح بکوشند
کد خبر: 4202482
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱
امام جمعه چهاربرج:

همه برای انتخاب اصلح بکوشند

حجت‌الاسلام اصغر جلالی گفت: همه باید به نحوی بکوشند که افراد اصلح به  مجلس شورای اسلامی راه پیدا کنند.

حجت‌الاسلام اصغر جلالی، امام جمعه چهاربرجحجت‌الاسلام اصغر جلالی، امام جمعه چهاربرج در گفت‌‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی ضمن اینکه فرا رسیدن انتخابات را یادآوری کرد، گفت: همه باید به نحوی از انحا تلاش کنند تا افراد اصلح، متعهد، توانمند و کاربلد به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کنند و از این طریق مسیر برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی هموار شود.

امام جمعه چهاربرج با بیان اینکه طبق اندیشه رهبران دینی ما، انتخاب نمایندگان مجلس توسط مردم یک اصل حائز اهمیت و مهم است و این رویداد از جهات مختلفی حائزاهمیت بوده و باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: افراد مطلع و آگاه نیز باید تلاش کنند شناخت کافی نسبت به کاندیداها در جامعه ایجاد شود.

حجت‌الاسلام جلالی برپایی انتخابات با مشارکت حداکثری را نشان‌دهنده وجود روح مسئولیت‌پذیری همگانی در جامعه دانست و ادامه داد: مسامحه در انتخابات پذیرفتنی نیست و حضور پای صندوق‌‌های رای باید در اولویت قرار گیرد.

امام‌جمعه چهاربرج شرکت در انتخابات را برای حفظ حیثیت اسلام و تامین مصالح کشورمان لازم و ضروری دانست و گفت:  سرنوشت کشورمان در این روز رقم می‌خورد و تصمیم ما به طور قطع نه‌تنها برای چهار سال اثرگذار است بلکه آثار و تبعات آن سال‌ها وجود خواهد داشت.

 وی ادامه داد: آحاد مردم در شکل‌گیری انقلاب و پیروزی آن، تعیین نوع نظام، تصویب قانون اساسی و اصلاحات آن و ده‌ها مورد مهم دیگر اظهارنظر کردند پس اکنون که در چهلمین سال از بهار انقلاب قرار گرفته‌ایم باید با همان اراده و عزم سال 57 در تصمیمات مهم و اساسی کشورمان حضور پررنگ داشته باشند.

انتهای پیام
captcha