حضور مردم در پای صندوق‌های رأی به امنیت کشور کمک‌ می‌کند
کد خبر: 4202844
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا:

حضور مردم در پای صندوق‌های رأی به امنیت کشور کمک‌ می‌کند

امیر رضا آذریان گفت: امنیت پایدار از اقتدار حضور مردم در انتخابات یک‌ مؤلفه‌ است و به امنیت کشور کمک می‌کند.

امیررضا آذریان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجابه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، امیر رضا آذریان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا، امروز، ۱۱ اسفندماه، در ستاد انتخاباتی استانداری خراسان رضوی، ضمن تبریک حضور پرشور مردم در حماسه انتخابات، اظهار کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی به امنیت کشور کمک‌ کرده و‌ ما نیز به عنوان امنیت‌سازان مملکت باید از مردم که در این زمینه به ما کمک می‌کنند، تشکر کنیم.

وی ادامه داد: امنیت پایدار از اقتدار حضور مردم در انتخابات یک‌ مؤلفه‌ است. شاهد بوده‌ایم مردم ما در ۲۲ بهمن نیز حماسه‌آفرینی کردند و امروز نیز حماسه خود را از ۸ صبح آغاز کردند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا با اشاره به نزول بارش رحمت الهی در ایام نیمه شعبان، افزود ما وظیفه داریم تا در کنار مردم و مسئولین علاوه بر تامین امنیت با نیروهای مسلح در سطح منطقه باتوجه به شرایط جوی پیش آمده به بحث کمک به ستاد انتخابات در کنار مردم و مسئولان باشیم. ما از روز گذشته برابر اعلام استانداری استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، مازندران، گلستان و سمنان اقدامات بزرگی انجام دادیم اما خراسان رضوی در رأس کارهای ما بود.

آذریان در خصوص اقدامات ارتش جمهوری اسلامی ایران در انتخابات، گفت: نزدیک به ۱۰ دستگاه خودرو مناسب را برای مناطق صعب العبور آماده و تحویل ستاد انتخاباتی استان داده‌ایم. هم‌اکنون در روستاهایی که بسیاری از خودروها امکان تردد ندارند، مسئولان اخذ رأی در آنجا حاضر شدند. شهرستان‌های قوچان، تربت‌حیدریه، تربت جام، صالح آباد و یگان‌های مرزی در صندوق‌های یگان‌های مرزی توسط یگان‌های ارتش جابجا شده است. همچنین جاده‌های مرزی صالح آباد که تردد در آن به سختی انجام می‌گرفت در این چند روز توسط یگان‌های مهندسی ارتش بازگشایی شده است. همچنان در کنار مردم و مسئولین هستیم.

وی همچنین در جریان این نشست و در جمع خبرنگاران، بیان کرد: با توجه به برکات و نزولات آسمانی در استان مشکلاتی در مسیر جاده‌های منتهی به شهرستان‌ها به وجود آمد که ستاد انتخاباتی استان از ما درخواست کمک برای اعزام صندوق‌های اخذ رای به مناطق کوهستانی و صعب العبور که ما توانستیم از روز گذشته تعدادی از خودروهای یگان‌های استان خراسان رضوی را از مرز تا شهرستان‌ها اعزام کنیم. تا امروز هیچ مشکلی در مسیر نداشتیم و تا این لحظه کسی از ما درخواست نداشته است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا افزود: جاده‌های منتهی به شهرستان‌های تایباد، صالح‌آباد که بر اثر کولاک شدید بسته شده بود با تلاش یگان‌های مهندسی ما در حال حاضر بازگشایی شده است و جای نگرانی نیست. ما تاکنون نزدیک به ۲۰ دستگاه خودرو به مناطق اخذ رای ارسال کردیم. همچنین صندوق هایی که در نوار مرز و در سه شهرستان تایباد، صالح‌آباد و مسیر مرکزی سمیع‌آباد توسط نیروهای ما ارسال کرده است. علاوه بر آن صندوق‌هایی در حاشیه شهر مشهد، تربت حیدریه، تربت جام و نقاط دیگر ارسال کرده‌ایم.

آذریان با تأکید بر آمادگی چهار فروند بالگرد برای کمک به ستادهای انتخاباتی، اظهارکرد: هنوز ستاد انتخابات از ما درخواست نکرده است اما بالگردهای ما آماده هستند. علاوه بر اورژانس هوایی ما می‌توانیم برای جابجایی صندوق‌ها در مناطق صعب العبور نیز می‌توانیم بالگرد اعزام کنیم.

انتهای پیام
captcha