تخصیص ۵ میلیارد تومان اعتبار برای احداث ساختمان کتابخانه ابن سینا سردشت
کد خبر: 4203564
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷
فرماندار سردشت خبر داد

تخصیص ۵ میلیارد تومان اعتبار برای احداث ساختمان کتابخانه ابن سینا سردشت

فرماندار سردشت از تخصیص ۵ میلیارد تومان اعتبار برای احداث ساختمان کتابخانه ابن سینا سردشت خبر داد.

باباخان اسکندری فرماندار سردشتبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی سردشت به ریاست باباخان اسکندری فرماندار سردشت و با حضور بخشدار بخش مرکزی و اعضای انجمن، ۱۴ اسفند به منظور بررسی و پیگیری مشکلات کتابخانه‌های عمومی نهادی شهرستان برگزار شد.

باباخان اسکندری، فرماندار سردشت در این جلسه گفت: یکی از دغدغه‌های شهرستان احداث ساختمان کتابخانه عمومی ابن سینا بود که از محل اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی شهرستان برای آن ۵ میلیارد تومان مصوب شد و اکنون این اعتبار تخصیص ۱۰۰ درصدی یافته است.

وی افزود: ساختمان این کتابخانه در متراژی به مساحت ۶۷۲ مترمربع با زیربنای ۶۰۱ مترمربع در دو طبقه تخریب و بازسازی می‌شود که طرح آن پیمان سپاری شده است.

فرماندار سردشت با بیان اینکه فرهنگ کتاب و کتابخوانی را باید ترویج کرد نه اینکه موانعی بر سر راه آن انداخت، ادامه داد: با تخصیص اعتبارات آن باید همه دستگاه‌ها دخیل در ساخت، همت مضاعف برای اجرای طرح به کار گمارند.

در ادامه هر یک از اعضای انجمن کتابخانه‌ها، ضمن بیان مسائل و مشکلات به بحث و تبادل نظر در مورد نام‌گذاری و جذب نیروی کار کتابخانه روستای بیوران و نرخ حق عضویت در كتابخانه‌های عمومی پرداختند.

خبرنگار: سمیرا محمدی

انتهای پیام
captcha