کمیته امداد در تحقق اهداف اشتغال موفق عمل کرده است
کد خبر: 4204645
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹
استاندار ایلام:

کمیته امداد در تحقق اهداف اشتغال موفق عمل کرده است

استاندار ایلام گفت: کمیته امداد به رسالت واقعی خود یعنی تحقق اهداف اشتغال برای محرومان و نیازمندان جامعه عمل کرده است و در این راستا برای اعطای وام‌های خود‌اشتغالی، بانک‌ها نیز همراهی خوبی داشته‌اند.

حسن بهرام نیا، استاندار ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام امروز، ۲۰ اسفندماه در جشن خودکفایی و توانمندسازی ۲۲۰۰ مددجوی کمیته امداد و اهدای ۳۶۰ جهیزیه به نوعروسان استان حضور یافت.

استاندار ایلام در این آیین با درود به روح پرفتوح امام خمینی (ره) و شهدا، با بیان اینکه کمیته امداد، یادگار امام راحل است، گفت: پس از انقلاب، افراد مستمند جامعه، نیازمند حمایت و پشتیبانی بودند که با دستور امام راحل کمیته امداد تأسیس شد و به واسطه تأسیس این نهاد، افراد نیازمند مورد حمایت و پشتیبانی قرار گرفتند.

بهرام‌نیا افزود: پس از تأسیس کمیته امداد افرادی که نیازمند بودند مورد حمایت قرار گرفتند و افراد تحت حمایت و مددجو پس از توانمند شدن از چرخه حمایت کمیته امداد خارج و افراد نیازمند دیگری جایگزین این افراد می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد به رسالت واقعی خود یعنی تحقق اهداف اشتغال برای محرومان و نیازمندان جامعه عمل کرده است و در این راستا برای اعطای وام‌های خود‌اشتغالی بانک‌ها نیز همراهی خوبی داشتند که از آن‌ها قدردانی می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان ایلام عنوان کرد: امروز به ۳۶۰ نوعروس در استان که تحت پوشش کمیته امداد بودند به هر نوعروس ۵ قلم کالای اساسی اهدا شد.

استاندار ایلام اضافه کرد: خودکفایی نیازمندان با حمایت کمیته امداد و اهدای جهیزیه به نوعروسان یک اقدام بسیار ارزشمند و پسندیده است که توسط کمیته امداد صورت می‌گیرد. دولت افزون بر این، کمک‌ها‌یی به  جامعه هدف دارد که این کمک‌ها استمرار خواهد داشت.

براساس این گزارش، امروز ۳۶۰ سری جهیزیه (در مجموع ۱۸۰۰ قلم کالای اساسی) به ارزش ۱۱۵ میلیارد ریال توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) تحویل نوعروسان شد.
انتهای پیام
captcha