همایش طلایه‌داران تبلیغ در سنندج برگزار شد
کد خبر: 4204680
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۴

همایش طلایه‌داران تبلیغ در سنندج برگزار شد

همایش طلایه داران تبلیغ ویژه مبارک رمضان در راستای توجیه اجرایی طرح «زندگی با آیه‌ها»(مسطورا) امروز، 20 اسفند در سنندج برگزار شد.

برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در همایش «طلایه‌داران تبلیغ» در راستای توجیه اجرایی طرح «زندگی با آیه‌ها»(مسطورا) امروز، 20 اسفند در سنندج برگزار شد، با شاره به برگزاری سومین دوره همایش طلایه‌داران تبلیغ در آستانه ماه مبارک رمضان گفت: این همایش سال‌های گذشته برای علمای اهل تشیع برگزار می‌شد اما امسال برای اولین بار برای ماموستایان اهل سنت برگزار شد.
وی با تأکید بر بهره‌مندی هرچه بیشتر از فیوضات ماه مبارک رمضان افزود: برای این مهم لازم است یک هماهنگی و هم عهدی اتفاق بيفتد تا بهره برداری به نحو احسن از فرصت تبلیغی ماه مبارک رمضان فراهم شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به وحدت رویه انجام کار تبلیغی در ماه مبارک رمضان بیان کرد: باید در تمام مساجد و تکایا و مکان‌های تبلیغی، ماموستایان و علما روی محورهای مشخصی تاکید کنند چراکه این امر تاثیرگذاری تبلیغ را بیشتر خواهد کردو یک عزم و اراده و یک موج در جامعه ایجاد شود تا به نحو احسن در ترویج طریقت و شریعت حضرت محمد (ص) بتواند مثمر ثمر باشد.

وی افزود: قرآن کریم بهترین وجه و ریسمان مشترک بین همه ما با تمام تفاوت‌های فردی، فکری، اعتقادی و فرهنگی است لذا باید بر روی آیه‌های قرآن بیشترتاکید کنیم و قرآن را باید از روی طاقچه‌ها، کمدهای کتابخانه به جریان زندگی مردم بیاوریم؛ نه فقط به یک جز خوانی در مساجد اکتفا کنیم، هر چند آن هم تاثیرات و برکات خودش را دارد.

حجت‌الاسلام رازیانی بیان کرد: این کتاب ارزشمند خداوند متعال که مایه هدایت اهل ایمان قرار داده است باید در زندگی مردم جاری و ساری کنیم تا در هنگام بروز نواقص و کاستی‌ها زندگی مردم احتیاج آنها به قرآن باشد و اعتماد و توکل آنها مبتنی بر امر قرآن باشد.

وی افزود: این گردهمایی و همایش فقط یک همایش نیست بلکه کارگاه آموزشی است، و مستلزم آن است که تأثیرات خوبی داشته  باشد و در پایان گواهی شرکت در این کارگاه ارائه می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: کسانی که این کارگاه قرآنی را با موفقیت پشت سر بگذرانند از برنامه‌های قرآنی که در ماه مبارک رمضان در سطح مساجد و تکایا و محلاتشان که زحمت برگزاری آنها را می‌کشند، ما هم به مراتب با تقدیر از زحمات آنان و حمایت از کلاس‌های آنان حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha