آغاز نام‌نویسی متقاضیان میزبانی طرح ملی «رحله 10»
کد خبر: 4204887
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷

آغاز نام‌نویسی متقاضیان میزبانی طرح ملی «رحله 10»

ثبت‌نام متقاضیان میزبانی دهمین دوره طرح ملی «رحله» مربوط به مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) از امروز، 21 اسفندماه آغاز شد.

طرح ملی رحلهبه گزارش ایکنا از فارس، طرح ملی «رحله» در سال آینده برای دهمین سال متوالی اجرا خواهد شد که ثبت‌نام متقاضیان میزبانی این طرح از امروز، 21 اسفندماه آغاز شد.

علاقه‌مندان برای نام‌نویسی می‌‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) نسبت به ثبت نام خود در این طرح اقدام کنند.

آخرین مهلت ثبت‌نام برای میزبانی طرح ملی رحله 20 فروردین‌ماه 1403 اعلام شده است که اولویت هم با افرادی است که زودتر ثبت‌نام کرده و مدارک خود را کامل کرده باشند.

علاوه بر این، علاقه‌مندان باید فیلم و عکس با کیفیت از محل انتخابی جهت برگزاری طرح را حداکثر تا ۳۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ به ستاد طرح ملی رحله ارسال کنند و پس از طی مراحل ارزیابی توسط بازرسی ستاد طرح ملی رحله، در صورت تأیید مکان و احراز شرایط مؤسسه میزبان و پس از برگزاری دوره توجیهی، تفاهم‌نامه برگزاری بین مؤسسه میزبان و ستاد طرح ملی رحله به امضا خواهد رسید و نام مکان‌ مورد تأیید در صفحه ثبت نام طرح ملی رحله اضافه خواهد شد.

انتهای پیام
captcha