برگزاری جشنواره «هفت‌سین‌ نماز منتظران در بهار قرآن»
کد خبر: 4205258
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴
در چهارمحال‌وبختیاری

برگزاری جشنواره «هفت‌سین‌ نماز منتظران در بهار قرآن»

مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری از برگزاری سومین جشنواره «هفت‌سین‌ نماز منتظران در بهار قرآن» خبر داد و گفت: این جشنواره هم‌زمان با حلول ماه مبارک رمضان در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

جشنواره هفت سین نماز منتظران

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد کریمی، مدیر ستاد اقامه نماز استان از برگزاری سومین جشنواره «هفت‌سین‌ نماز منتظران در بهار قرآن» خبر داد و گفت: این جشنواره هم‌زمان با حلول ماه مبارک رمضان در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

وی افزود: نماز و مهدویت در قرآن، نماز و مهدویت در کلام معصومین(ع)، نماز و توسل شهدا به امام عصر(عج)، نماز و امام زمان(عج) در کلام بزرگان و جلوه‌هایی از نماز و عبادت در بهار قرآن، موضوعات سومین جشنواره هفت سین نماز منتظران هستند.

مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری بیان کرد: پاورپوینت، طراحی، خطاطی، نقاشی، کالی‌گرافی، موشن‌گرافی، متن ادبی و شعر از قالب‌های سومین جشنواره هفت سین نماز منتظران در بهار قرآن است.

کریمی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعیین شده است، گفت: شرکت‌کنندگان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۳۳۰۷۷۰-۰۳۸ تماس بگیرند. این افراد همچنین می‌توانند آثار خود را به انضمام مشخصات کامل به شماره ۰۹۱۱۴۹۸۶۶۲۴ در پیام‌رسان ایتا ارسال کنند.

مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: سومین جشنواره هفت‌سین نماز منتظران در بهار قرآن با مشارکت ستاد اقامه نماز استان، بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) استان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود و به ۱۴ اثر برگزیده هدایای ارزنده‌ای تقدیم خواهد شد.

انتهای پیام
captcha