بسیج ظرفیتی برای پیشرفت کشور است
کد خبر: 4206113
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸
استاندار لرستان:

بسیج ظرفیتی برای پیشرفت کشور است

فرهاد زیویار با بیان اینکه بسیج به‌عنوان یک دادرس است، اظهار کرد: بسیج یک ظرفیت مهم و تأثیرگذار است که می‌توان از این ظرفیت در راستای پیشرفت استان‌های کشور استفاده کرد.

فرهاد زیویار، استاندار لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان در اجلاس سالانه مجمع بسیجیان این استان که ۲۷ اسفندماه به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار کرد: احیا ۱۹۰ واحد تولیدی تعطیل در لرستان بخشی از اقدامات دولت سیزدهم است که منجر به رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی شد.

وی به پیشرفت فیزیکی مطلوب پروژه‌های عمرانی استان از جمله تقاطع دانشگاه لرستان و تقاطع خیابان شریعتی اشاره و تصریح کرد: ۱۴۰ مصوبه پروژه عمرانی نیز داریم که ۶۰ درصد اعتبارات مورد نیاز به آنها تزریق شده است و خیلی از این پروژه‌ها در آستانه افتتاح و تکمیل قرار دارند.

استاندار لرستان با بیان اینکه گیاهان دارویی و شیلات مزیت‌های نسبی هستند که می‌توانند مورد حمایت قرار بگیرند و در رونق اقتصادی تأثیرگذار باشند، اظهار کرد: دولت سیزدهم را می‌توانیم دولت بسیج معرفی کنیم، چراکه در آغاز فعالیت آن با مشکلات زیادی مواجه بود، اما با عملکرد بسیجی از این مشکلات عبور کرد.

زیویار با بیان اینکه بسیج به‌عنوان یک دادرس است، اظهار کرد: بسیج یک ظرفیت مهم و تأثیرگذار است که می‌توان از این ظرفیت در راستای پیشرفت استان‌های کشور استفاده کرد.

وی تأکید کرد: دولت سیزدهم با وجود چالش‌ها و مشکلات نه تنها کار را تعطیل نکرد بلکه سفرهای استانی را آغاز و مصوبات متعددی هم به دنبال داشت.

انتهای پیام
captcha