اجرای طرح سلامت نوروزی در کردستان
کد خبر: 4206519
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۶

اجرای طرح سلامت نوروزی در کردستان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: اجرای طرح سلامت نوروزی و ماه مبارک رمضان از ۱۵ اسفندماه آغاز و تا ۲۵ فرودین‌ماه سال جاری ادامه دارد.

طرح بسیج سلامت نوروزی

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی کردستان، فرزام بیدارپور، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به اجرای طرح سلامت نوروزی و تقارن آن با ماه پر خیر و برکت رمضان گفت: طرح سلامت نوروزی و ماه مبارک رمضان از  15 اسفندماه آغاز و تا 25 فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: تاکنون در راستای اجرای این طرح تعداد ۱۴ هزار و ۱۴ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی توسط بیش از 210 بازرسی بهداشت محیط دانشگاه در استان به ثبت رسیده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان بیان کرد: از همکاران بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی کردستان جهت ارائه خدمات خستگی‌ناپذیر به مردم در راستای تأمین سلامت مردم و مسافران در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ و ماه مبارک رمضان قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: در مدت اجرای این طرح و بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی، بازرسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی کردستان ۱۶ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی دارای تخلف بهداشتی را پلمپ کردند.

بیدارپور در پایان یادآور شد: همچنین علاوه بر این در بازرسی‌های ضربتی نیز بیش از ۲۱ تن انواع مواد غذایی فاسد و یا تاریخ گذشته ضبط و معدوم شد.

انتهای پیام
captcha