مراسم استقبال از مسافران نوروزی در شیراز برگزار شد
کد خبر: 4206606
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸

مراسم استقبال از مسافران نوروزی در شیراز برگزار شد

همزمان با ایام نوروز، مراسم استقبال از مسافران نوروزی با حضور جمعی از مسئولان وزارت میراث فرهنگی و دبیر ستاد خدمات سفر استان فارس در شیراز برگزار شد.

مراسم استقبال از مسافران نوروزی، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، همزمان با ایام نوروز، مراسم استقبال از مسافران نوروزی با حضور جمعی از مسئولان وزارت میراث فرهنگی و دبیر ستاد خدمات سفر استان فارس امروز، دوم فروردین‌ماه در ورودی دروازه قرآن شیراز برگزار شد.

محمد ثابت‌اقلیدی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس در جریان این مراسم گفت: شیراز با وجود جاذبه‌های فراوان در تمام طول سال به‌خصوص در تعطیلات نوروزی مقصد بسیاری از مسافران و گردشگران از اقصی‌نقاط کشور است و میلیون‌ها مسافر در این ایام شیراز و استان فارس را مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند.

وی بیان کرد: حضور گردشگران در شیراز روزها قبل از تحویل سال آغاز شده است و مسافران در این شهر حضور یافته‌اند و خوشبختانه با تمهیدات انجام ‌شده تمامی امکانات رفاهی، خدماتی، پذیرایی و اسکان مسافران تأمین‌ شده است.

یادآور می‌شود، امروز طی مراسمی با حضور علیرضا ایزدی، مدیرکل ثبت حریم و آثار و حفظ و احیای میراث معنوی و طبیعی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی و رضا سامه، مدیرکل دفتر امور پایگاه‌های میراث ملی و جهانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی و محمد ثابت‌اقلیدی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان فارس و معاونان و کارشناسان این اداره‌کل در ورودی شهر شیراز (دروازه قرآن) مسافران نوروزی که وارد این شهر شدند با اهدای گل و هدایای فرهنگی مورد استقبال قرار گرفتند.

انتهای پیام
captcha