بازدید قریب 4 میلیون نفر از اماکن مذهبی و گردشگری فارس تاکنون
کد خبر: 4206842
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۱
ثابت اقلیدی خبر داد:

بازدید قریب 4 میلیون نفر از اماکن مذهبی و گردشگری فارس تاکنون

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس گفت: تاکنون ۳ میلیون و ۹۹۴ هزار و ۱۵۲ نفر گردشگر و مسافر نوروزی از اماکن مذهبی، تاریخی، طبیعی و گردشگری فارس دیدن کردند.

حرم شاهچراغبه گزارش ایکنا از فارس و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی فارس، محمد ثابت اقلیدی، مدیرکل میراث فرهنگی فارس امروز ۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ در حاشیه بازدید از اماکن گردشگری فارس با اعلام بازدید بیش از ۳ میلیون و ۹۹۴ هزار و ۱۵۲ نفر از اماکن تاریخی، مذهبی، فرهنگی، طبیعی و گردشگری استان گفت: این بازدیدها طی بازه زمانی ۲۴ اسفندماه سال گذشته تا سوم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ از تمامی اماکن مذهبی، تاریخی، طبیعی و گردشگری این استان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس افزود: تعداد کل زائرین حرم مطهر شاه‌چراغ (ع) و دیگر بقاع متبرکه استان به بیش از ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر می‌رسد.

ثابت اقلیدی گفت: بر اساس آمارهای ارائه‌شده در این بازه زمانی ۴۷۴ هزار و ۱۵۲ نفر مسافر نوروزی و بازدیدکننده از اماکن تاریخی و گردشگری تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی استان فارس بازدید کردند.

وی همچنین در خصوص اقامت و اسکان مسافران نوروزی گفت: در مدت مذکور تعداد کل اقامت‌ها در این استان هم به بیش از ۶۸۲ هزار نفر شب رسیده است.

ثابت اقلیدی در ادامه سخنانش افزود: تعداد تردد جاده‌ای در فارس نیز ۸ میلیون و ۸۲۶ هزار ثبت‌شده است.

انتهای پیام
captcha