امنیت ایران در گرو مجاهدت‌های شهدا است
کد خبر: 4207400
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۶
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی گلستان:

امنیت ایران در گرو مجاهدت‌های شهدا است

مهاجر با بیان اینکه امنیت ایران اسلامی در گرو مجاهدت‌های شهدای عزیز است، گفت: همه‌ مردم ایران باید قدردان زحمات شهدا و خانواده‌های آنان باشند.

به گزارش ایکنا از گلستان، سید علی مهاجر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان امروز، ۸ فروردین به همراه معاونین و مسئولین استانی و شهرستانی در منزل شهید والامقام محمدمهدی نجاتی‌نیا با هدف دلجویی از خانواده این شهید بزرگوار حضور یافتند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده معزز و داغدار این شهید بزرگوار گفت: امنیت ایران اسلامی در گرو مجاهدت و ایثارگری فرزندان غیور و ولایتمدار این مرز و بوم است.

مهاجر با بیان اینکه همه مردم ایران اسلامی مدیون شهدا و خانواده گرانقدر شهدا هستند، اظهار کرد: درجه رفیع شهادت قسمت کسانی است که شهیدانه زیسته‌اند و برای اعتلای راه اسلام و ایران اسلامی تلاش کردند.

وی گفت: همه‌ مردم در هر جایگاهی باید قدردان زحمات شهدا و خانواده آنان بوده و با همت جهادی و تلاش شبانه‌روزی به همراه کار و خدمت مضاعف دین خود را به آنان ادا کنند.

گفتنی است مراسم تشییع پیکر شهید بزرگوار که در منطقه مرزی میرجاوه واقع در سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد فردا ساعت ۹ صبح در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم(ع) روستای النگ از توابع شهرستان کردکوی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha