نقش نهضت اجتماعی جوانان مازندران در مشارکت مردمی
کد خبر: 4209555
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۰

نقش نهضت اجتماعی جوانان مازندران در مشارکت مردمی

دبیر نهضت اجتماعی جوانان مازندران گفت: نهضت اجتماعی جوانان در عرصه‌های خیریه‌ها، خدمات اجتماعی، آسیب‌های اجتماعی، مروجین کسب و کار خرد و خانگی، کانون‌های حمایت از دامپروری و کشاورزی و صندوق‌های قرض‌الحسنه به‌دنبال مشارکت و نقش‌آفرینی مردم است.

جواد اکبری دبیر نهضت اجتماعی جوانان مازندرانجواد اکبری، دبیر نهضت اجتماعی جوانان مازندران، در جریان نمایشگاه قرآن کریم در گفت‌وکو با ایکنا اظهار کرد: با صدور بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر معظم انقلاب در ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ که نقشه راه و نقش‌آفرینی ما در انقلاب است؛ سؤال اینجا بود که چگونه گام دوم انقلاب محقق می‌شود. 
 
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۸ در دیدار جمعی از دانشجویان فرمودند که در گام دوم انقلاب باید حرکت عمومی شکل بگیرد که این حرکت عمومی به فرموده ایشان وجود دارد، اما سرعت آن باید افزایش یابد. 
 
اکبری تصریح کرد: وظیفه این کار در سخنان رهبری بر عهده جریان حلقه‌های میانی قرار گرفته است. جریان‌هایی برآمده از مردم به‌دنبال تکثیر الگو‌های فرهنگی، اجتماعی، بین‌المللی و ... هستند. 
 
وی افزود: نهضت اجتماعی جوانان در شش عرصه خیریه‌ها، خدمات اجتماعی، آسیب‌های اجتماعی، مروجین کسب و کار خرد و خانگی، کانون‌های حمایت از دامپروری و کشاورزی و صندوق‌های قرض‌الحسنه به‌دنبال به میدان‌آوری و نقش‌آفرینی مردم است.
 
دبیر نهضت اجتماعی جوانان مازندران، با بیان اینکه مجامع قرآنی در ایجاد و سرعت‌بخشی این حرکت عمومی نقش پر اهمیتی دارند، تصریح کرد: با عنایت به آیات الهی در راستای تکلیف محوری اجتماعی، جمع‌های ایمانی فعالان قرآنی می‌توانند فعالیت اثرگذاری را در این حرکت عمومی ایفا کنند.
 
وی گفت: از این فضای رسانه‌ای علاقه‌مندان به فعالیت در عرصه‌های اجتماعی، نهضت اجتماعی جوانان را دعوت میکنم که در فضای مجازی این نهضت را دنبال کنند و از آموزش‌ها و توانمندسازی و ابتکارات ارائه شده بهره‌مند شوند.
انتهای پیام
captcha