اعزام 1200 زائر لرستانی به سرزمین وحی
کد خبر: 4209628
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸

اعزام 1200 زائر لرستانی به سرزمین وحی

مديرکل حج و زيارت لرستان گفت: امسال بیش از یک هزار و 200 زائر از این استان در قالب هشت کاروان به‌منظور انجام مناسک حج تمتع راهی سرزمين وحی می‎شوند.

سیدحمید مصطفایی، مدير کل حج و زيارت استان لرستانسیدحمید مصطفایی، مديرکل حج و زيارت استان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با بيان اينكه امسال يک‌ هزار و 210 زائر حج تمتع از استان لرستان به‌منظور انجام مناسک حج تمتع راهی سرزمين وحی می‌شوند،‏ گفت: اين تعداد زائر در قالب هشت كاروان به مكه و مدينه اعزام می‌شوند. 

وی با بیان اینکه سهمیه امسال لرستان برای حج تمتع یک هزار و 300 نفر بود که از این تعداد یک هزار و 210 نفر قطعی و ثبت‌نام آنان انجام شد، اضافه کرد: اعزام کاروان‌های حج تمتع لرستان به سرزمین وحی از اواخر اردیبهشت‌ماه سال‌ جاری شروع می‌شود.

مصطفایی در ادامه به اعزام زائران به حج عمره نیز گریزی زد و گفت: پس از 9 سال تعطیلی اعزام به حج عمره به‌ تازگی دستورالعمل‌هایی صادر شده است که برای اعزام به‌‌صورت محدود اقداماتی انجام شود و در نظر داریم تعداد محدودی کاروان را به عمره اعزام کنیم که اعزام این زائران نیز تا قبل از آغاز حج تمتع انجام خواهد شد.

وی افزود: در سال 1402 هشت هزار و 216 نفر و در سال 1401 نیز چهار هزار و 982 نفر از استان لرستان به عتبات عالیات اعزام شده‌اند.

انتهای پیام
captcha