تشکیل حکومت اسلامی در راستای حفظ بشر انجام شد
کد خبر: 4209799
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴

تشکیل حکومت اسلامی در راستای حفظ بشر انجام شد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: تشکیل حکومت اسلامی با تحقق انقلاب اسلامی به عنوان اولین گام در راستای حفظ بشر انجام شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز چهارشنبه۲۲ فروردین در خطبه‌های نماز عید فطر که در مصلی المهدی (عج) شهر بیرجند اقامه شد، گفت: تشکیل حکومت اسلامی، آگاهی جهانی و زمینه‌سازی ظهور امام زمان(عج) از اهداف اصلی امام راحل برای برپایی انقلاب اسلامی بوده است.

وی بیان کرد: تشکیل حکومت اسلامی با تحقق انقلاب اسلامی به عنوان اولین گام در راستای حفظ بشر انجام شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی بیان کرد: آگاهی جهانی دومین هدف انقلاب اسلامی است که امروز رقم خورده و به برکت ا‌نقلاب اسلامی در کشورهای مختلف مردم بیدار شده‌اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: انقلاب اسلامی برای زمینه سازی حکومت جهانی امام عصر (عج) در سال ۱۳۴۲ شروع شد و سال ۱۳۵۷ به پیروزی رسید لذا این انقلاب حکمت بالغه الهی بود و همه مقدماتش که هر یک در جای خود تنظیم شده و در روایات و احادث نبوی بارها از وقوع آن یاد پیش‌بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: تحلیل داشتن در مسائل علمی و دینی انسان را موفق می‌کند، اگر این انقلاب نبود بر سر بشر چه پیش می‌آمد، چرا که لیبرال دمکراسی غرب و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا جهانخوار برای جهان نقشه می‌کشند همچنین با فروپاشی شوروی آنها بر جهان مسلط می‌شدند و کل زمین زیر سلطه استبدادشان بود و در تمام جهان همین شرایط غزه به وجود می‌آمد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: خداوند برای اتمام دین و حجت بشر روی زمین این انقلاب را در نظام حکمت الهی خود تعیین کرد، به همین خاطر زمانی انقلاب صورت گرفته که با سقوط شوروی و با پیدایش انقلاب اسلامی، آمریکا نتوانست بر جامعه بشری حاکم شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ضمن تبریک عید سعید فطر افزود: عید فطر عید تقوا است که باید همین حالت طهارت و تقوا از این پس نیز حفظ شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: حضور شما مردم با ایمان، با تقوا و ظلم ستیز براساس عدل در صحنه‌های مختلف مسئولیت‌های اجتماعی، بین المللی، منطقه‌ای به خصوص روز قدس شریف به عنوان عبادت بزرگ و جهاد در راه خداوند، ارزشمند است. اکنون همه مکتب‌های مادی و غیر الهی و غیر از دین الهی با شکست مواجه هستند.

وی قرون ۱۹ و ۲۰ را از بدترین قرن های تاریخ از نظر ظلم و ستم در دوران زندگی بشر دانست و گفت: در این قرون با ظهور استعمارگرها در قالب لیبرال دمکراسی غرب، شرایطی پیش آمد که دین را کنار زدند و تابع هوای نفش شدند، برنامه‌های استعمار سلطه جهانی پیدا کرد و اکنون بشر بدترین روزهای خود را می‌گذارند و زمین پر از ظلم و جور شده‌ است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: غزه و فلسطین عنوان نماد مظلومیت است و امیدواریم با ظهور امام عصر (عج) که آن هم شرایطی می‌خواهد و آمادگی جامعه بشری برای دفاع حق، عدل و مظلوم است، بساط ظلم و فساد برچیده شود.

وی عنوان کرد: در این ۶ ماه که در فلسطین و غزه این گونه گذشت فقط بحث استکبار جهانی نیست که منشاء فساد در تمام دنیاست بلکه بحث‌ افرادی است که دم از اسلام و مسلمانی می‌زنند و ۵۶ کشور به اسم اسلامی داریم، اکنون اگر پنج یا ۶ کشور براساس ایمان و تعهدی که دارند علیه ظلم و ظالم ایستادگی می‌کنند، بقیه کشورها از هر ظالم و کافری بدتر هستند و نه اینکه مردم آنها بلکه حکومت‌های آنها این گونه هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: اینها مجری برنامه‌های کفار و خیلی بدتر از کفار هستند که امیدواریم با ظهور امام زمان (عج) این بساط ظلم و ستم در جهان برچیده شود.

نماز عید فطر با حضور گسترده مردم به امامت نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در مصلی المهدی (عج) اقامه شد.

انتهای پیام
captcha