حمله به اسرائیل امید را در دل مردم مظلوم جهان زنده کرد
کد خبر: 4210762
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹

حمله به اسرائیل امید را در دل مردم مظلوم جهان زنده کرد

استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع اسرائیل امید را در دل مردم مظلوم جهان زنده کرد.

حمله ایران به اسرائیل

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی استانداری استان، علی احمدزاده، استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد شامگاه، 27 فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به اسرائیل، اظهار کرد: سپاه و نیروهای مسلح در حمله به پایگاه‌های نظامی از پیش تعیین شده رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل برگ زرین دیگری در تاریخ میهن اسلامی رقم زدند.

وی افزود: اقدام سپاه تمام دنیا و سردمداران استکبار را در بهت و حیرت فرو برد و امید به آینده را در دل توحیدیان و مردم مظلوم جهان زنده کرد.

استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد بیان کرد: حمله به مواضع اسرائیل موجب شد مردم فلسطین بعد از روزها که زیر بمباران اسرائیل بودند در آرامش باشند، آنها در کنار دیگر مردم منطقه و آزادی‌خواهان جهان از این اقدام جمهوری اسلامی ایران ابراز خوشحالی کردند.

احمدزاده با اشاره به برگزاری مراسم جشن و شادی در سراسر ایران پس از این اقدام ماندگار، تصریح کرد: این حماسه به یادماندنی و کم‌نظیر به الگوی مبارزه با ظلم و استکبار تبدیل شد.استان ما در کنار سایر استان‌ها نقشی در این حادثه ماندگار داشت که از همه نیروهای مسلح تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام
captcha