وحدت مسئولان، بسترساز توسعه استان است
کد خبر: 4211169
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۵
استاندار گلستان:

وحدت مسئولان، بسترساز توسعه استان است

زنگانه وحدت و انسجام نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیران دولت سیزدهم و مسئولین دستگا‌ه‌ قضا را امری ضروری خواند و گفت: توجه به این مهم منجر به تحقق نتایج امیدآفرین و توسعه استان می‌شود.

علی‌محمد زنگانه.استاندار گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، علی‌محمد زنگانه، استاندار گلستان امروز، ۳۰ فروردین‌ ماه در اولین جلسه شورای برنامه‌ریزی گلستان، گفت: ملاک عملکرد مدیران استان باید قانون و آیین نامه‌های اجرایی باشد تا خللی در حرکت رو به جلو سرزمین وحدت و برادری وجود نیاید.

استاندار گلستان وحدت و انسجام نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیران دولت سیزدهم و مسئولین دستگا‌ه‌ قضا را امری ضروری خواند و افزود: توجه به این مهم منجر به تحقق نتایج امیدآفرین و توسعه استان می‌شود. 

زنگانه با تأکید بر اینکه عملکرد برخی از دستگاه‌های اجرایی در خصوص حفظ محیط زیست و سلامت مردم قابل قبول نیست، ادامه داد: در گلستان اجازه هیچ اقدامی برای تخریب محیط زیست و ایجاد خطر برای سلامتی و منافع مردم نخواهیم داد و با مخلان با جديت برخورد می‌شود.

وی با اشاره به منویات رهبری، برنامه‌ریزی صحیح و هدفمند برای کاهش آلام مردم را امری مهم برشمرد و تصریح کرد: پا به کار بودن مدیران، تحرک کارمندان را به همراه داشته و این عملیات فقط در سایه همدلی و کار جهادی میسر می‌شود.

استاندار گلستان با بیان اینکه نخستین بار است که برنامه هفتم توسعه کشور در استان بومی‌سازی می‌شود، گفت: اولویت اعطای تسهیلات و تخصیص انواع حمایت‌های مالی و معنوی در سال جاری در راستای تحقق شعار سال و توسعه استان با شرکت‌های دانش بنیان بومی است.

انتهای پیام
captcha