تزلزل نهاد خانواده؛ هدف دشمن برای مخالفت با طرح حجاب
کد خبر: 4211489
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۲

تزلزل نهاد خانواده؛ هدف دشمن برای مخالفت با طرح حجاب

فرمانده انتظامی استان ايلام گفت: هدف اصلی دشمن در مخالفت با طرح حجاب، تزلزل نهاد خانواده است

جمال سلمانی، فرمانده انتظامی استان ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اديان اسلامی از حجاب به عنوان رشد تعالی و کمال انسان‌ها ذکر شده است، دشمنان اسلام وقتی فهميدند در جنگ‌های اقتصادی، تحريم‌ها، فشارهای سياسی بر کشور موفق نمی‌شوند با ايحاد شبهه افکنی بين جوامع اسلامی با ترويج اين موضوع که حجاب محدوديت و مغاير با آزادی زنان است به دنبال تزلزل نهاد خانواده ايرانی اسلامی هستند.

فرمانده انتظامی استان ایلام اضافه کرد: دشمنان و معاندان، خانواده‌ها را هدف قرار داده‌اند، چرا که وقتی نهاد خانواده متزلزل شود، افکار و اذهان عموم به راحتی مورد تصرف قرار خواهد گرفت.

سلمانی خاطر نشان کرد: دشمنان برای جبران شکست‌های پی در پی خود و نفوذ در جوامع اسلامی از حربه‌های مختلف همچون حجاب اجباری برای تحريک افکار عمومی و خانواده‌ها استفاده می‌کند.

وی افزود: در زمان طاغوت زنان کشور ما مجاهدانه در برابر ظلم و کشف حجاب ايستادگی کردند و به نظام شاهنشاهی و ظالم که در سيطره غرب بود اجازه ندادند هويت زن ايرانی خدشه‌دار شود و همين زنان پاکدامن بودند که افراد غيور را پرورش دادند و منجر به فروپاشی و سرنگونی طاغوت شد.

سلمانی تصریح کرد: دشمنان خود به اين موضوع مهم که زنان ايرانی با يک سلامت روح و روان خاص در اجتماع و جوامع حضور دارند، واقفند و می‌دانند اين عامل مهمی برای کسب قله‌های افتخار همچون ميادين ورزشی، کسب رتبه‌های برتر علمی و... شده و اين موفقيت‌ها در سايه امنيت و آرامش خاطر زنان ايرانی است که استعدادهای آنان شکوفا می‌شود.

فرمانده انتظامی استان ايلام يکی از راهکارهای مقابله با جنگ نرم دشمن را جهاد تبيين و عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و گفت: آگاه‌سازی خانواده نقش مهمی در تربيت فرزندان دارد، پس باید تمام دستگاه‌های دولتی خصوصاً اصحاب رسانه که نقش بسزايی در آموزش خانواده‌ها دارند پای کار بيايند.

سلمانی با اشاره به اينکه مسئولان نيز با تکيه به الگوهای ايرانی اسلامی بايستی به پوشاک جوانان توجه ويژه‌ای داشته باشند، گفت: مسئولان همچنان که زنان را به رعايت حجاب تشويق می‌کنند، بايد به مقوله پوشاک و توليدات ارزان‌قيمت به عنوان ابزار مهم در حجاب و عفاف اهتمام بيشتری داشته باشند.

وی گفت: خانواده‌ها به اين موضوع مهم توجه داشته باشند که چنانچه خدشه‌ای به حجاب زنان وارد شود در آينده خيلی از ارزش‌های انسانی از بين خواهد رفت.

انتهای پیام
captcha