ترویج زیست عفیفانه نیازمند تربیت و اقناع افراد جامعه است
کد خبر: 4211810
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

ترویج زیست عفیفانه نیازمند تربیت و اقناع افراد جامعه است

حجت‌الاسلام برومند رازیانی با تقدیر از اقدامات نیروی انتظامی در حوزه اجرای طرح «نور» در سطح استان گفت: تربیت و اقناع افراد جامعه لازمه تحقق اهداف طرح‌های «زیست عفیفانه» و «نور» است چراکه بدون اقناع جامعه این اقدامات فقط نقش یک مسکن را دارند.

برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در نشست تخصصی کارگروه «پایداری خانواده و زیست عفیفانه» که امروز، سوم اردیبهشت ماه در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، گفت: در استان‌هایی که زندگی‌ها از حالت سنتی خارج شده و به سمت مدرنیته حرکت کردند، رغبت به افزایش جمعیت بسیار کاهش پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه خانواده‌های مرفه و با تحصیلات عالیه کمترین رغبت برای فرزندآوری را دارند، افزود: در این راستا ابتدا باید مباحث فرهنگی و اجتماعی و گره‌های ذهنی را حذف کنیم تا اقدامات دستگاه‌های اجرایی بیشتر نمود پیدا کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: تبلیغات اسلامی در این راستا تمام توان و برنامه‌های خود را در خدمت کارگروه پایداری خانواده و زیست عفیفانه قرار خواهد داد تا بتوان در بخش تحقق اهداف کارگروه گام‌های مؤثری را برداشت.

وی با اشاره به فعالیت سامانه‌های آموزشی تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: سامانه‌ آموزشی مبشران که در بخش آموزش خانواده‌ها بسیار مؤثر بوده در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام رازایانی با اشاره به اجرای طرح زیست عفیفانه افزود: در بخش زیست عفیفانه اقدمات در حال شکل‌گیری است که باید به صورت ریشه‌ای و مؤثر در این بخش اقدام کرد.

وی با تقدیر از اقدامات نیروی انتظامی در حوزه اجرای طرح نور در سطح استان اظهار کرد: تربیت و اقناع افراد جامعه لازمه تحقق اهداف طرح زیست عفیفانه و  طرح نور است چراکه بدون اقناع جامعه این اقدامات فقط نقش یک مسکن را دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان به تقدیر از بانوان اثرگذار در عرصه‌های مختلف فرهنگی در استان اشاره کرد و گفت: در این راستا از سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی درخواست می‌شود تا بانوان اثرگذار را به تبلیغات معرفی کرده تا مورد تجلیل قرار گیرند.

انتهای پیام
captcha