آغاز اعزام کاروان‌های عمره مفرده آذربایجان شرقی
کد خبر: 4212341
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴

آغاز اعزام کاروان‌های عمره مفرده آذربایجان شرقی

مدیر حج و زیارت آذربایجان شرقی گفت: پس از ۹ سال وقفه ۲ کاروان با ظرفیت‌های ۸۵ نفر از استان آذربایجان‌شرقی و یک کاروان ۸۵ نفره از استان‌های آذربایجان غربی و اردبیل، ساعت ۱۶ امروز از طریق فرودگاه تبریز به سرزمین وحی اعزام شدند.

اعزام کاروان‌ حج، تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، امیر روحی ملکی، مدیر حج و زیارت استان، امروز، ششم اردیبهشت‌ماه، در جمع خبرنگاران، گفت: پس از ۹ سال وقفه ۲ کاروان با ظرفیت‌های ۸۵ نفر از استان آذربایجان‌شرقی و یک کاروان ۸۵ نفره از استان‌های آذربایجان غربی و اردبیل، ساعت ۱۶ امروز از طریق فرودگاه تبریز به سرزمین وحی اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه اعزام زائران حج عمره ۱۶ اردیبهشت از جده به فرودگاه تبریز باز خواهد گشت، اظهار کرد: اعزام این کاروان آغازی بر عمره مفرده بعد از ۹ سال است و بعد از حج تمتع کاروان‌های بیشتری اعزام خواهند شد.

روحی ملکی، در ادامه از آغاز اعزام زائران حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت‌ماه خبر داد و افزود: امسال چهار هزار و ۹۵ زائر از استان های آذربایجان‌شرقی و غربی در قالب ۲۸ کاروان از فرودگاه تبریز به حج تمتع اعزام می‌شوند.

مدیر حج و زیارت آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: پروازهای رفت حج تمتع تا ۲۹ اردیبهشت ادامه دارد و پرواز برگشت زائران از یکم تیرماه آغاز می‌شود.

انتهای پیام
captcha