بانوان نماد خودباوری و مسئولیت‌پذیری در جامعه هستند
کد خبر: 4212583
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان‌وبلوچستان:

بانوان نماد خودباوری و مسئولیت‌پذیری در جامعه هستند

خلیل احمد سلامی گفت: بانوان الگو و نماد خودباوری و مسئولیت‌پذیری در جامعه هستند و باید در راستای ترویج و تقویت فرهنگ، اعتماد به موفقیت زنان در مدیریت و فعالیت‌های صنفی جامعه تلاش کرد و در این راه بیان عملکرد خوب آنان در عرصه‌های مدیریتی ضروری به نظر می‌رسد.

نشست مدیرکل کار سیستان و بلوچستان با مدیرکل دفتربانوادن استاندریبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و روفاه اجتماعی استان، خلیل‌احمد سلامی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان‌وبلوچستان امروز، 8 اردیبهشت ماه در اولین جلسه کمیته بانوان و خانواده اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان که با حضور مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری برگزار شد ضمن تبریک هفته کار و کارگر اظهار کرد: این ایام فرصت مناسبی برای تکریم قشرهای مختلف جامعه کار و تولید بعنوان جهادگران عرصه تلاش و خودکفایی است.

وی به نقش مهم بانوان در جامعه نیز اشاره کرد و افزود: بدون مشارکت جدی بانوان در عرصه‌های مختلف، توسعه پایدار محقق نمی‌شود، زمینه‌های مشارکت بیشتر بانوان در تشکل‌های کارگری و کارفرمایی فراهم است و با استفاده از ظرفیت‌های قانونی موجود از آنها حمایت می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان‌وبلوچستان همچنین از حمایت مجموعه دستگاه‌های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان از بانوان کارآفرین خبر داد و افزود: زنان و دختران این استان به‌واسطه فرهنگ و پیشینه تاریخی مستحکم، از توانمندی‌هایی برخوردار هستند که باید مورد توجه قرار گیرد و حمایت شوند.

زهرا ابراهیمی، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان‌وبلوچستان هم در این جلسه اظهار کرد: تشکیل هیئت اندیشه ورز متشکل از بانوان عضو تشکل‌های کارگری و کارآفرینان می‌تواند در پیگیری مسائل این قشر پر تلاش و اثرگذار مهم باشد، طی سال‌های اخیر دفتر امور بانوان و خانواده استانداری تلاش کرده است با همکاری دستگاه‌های مرتبط از جمله اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حمایت‌هایی را از بانوان این خطه انجام دهد.

وی افزود: حضور بانوان استان سیستان‌وبلوچستان، در نمایشگاه‌های مختلف ملی و بین‌المللی، برگزاری همایش و نشست‌های تخصصی با زنان تاثیر گذار و تقویت کمیته‌های بانوان دستگاه‌های اجرایی از جمله برنامه‌های دفتر امور بانوان و خانواده استانداری است.

در پایان این نشست از بانوان نماینده تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و همچنین مشاور امور بانوان دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha