حجاب و عفاف مطالبه به حق جامعه است
کد خبر: 4212724
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۷
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز:

حجاب و عفاف مطالبه به حق جامعه است

سعید جابری انصاری با بیان اینکه امر فرهنگی حجاب و عفاف مطالبه به حق جامعه اسلامی است، گفت: یکی از جدی‌ترین دغدغه‌های جامعه اسلامی پیاده‌سازی و احیای امر به معروف و نهی از منکر است. ‌

سعید جابری انصاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، سعید جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با اشاره به اینکه امر فرهنگی حجاب و عفاف مطالبه به حق جامعه اسلامی است، گفت: فصل‌الخطاب عملیاتی شدن مطالبات فرهنگ دینی تمامی عناصر و نهادهای اجرایی هستند که اجرای طرح «حضور» همزمان با طرح «نور» در شهر کرج یکی از این برنامه‌هاست.

وی کنش‌های اجتماعی جامعه امروز را حاصل فرآیندها و محصولات فرهنگی خواند و بیان کرد: یکی از جدی‌ترین دغدغه‌های جامعه اسلامی پیاده‌سازی و احیای امر به معروف و نهی از منکر است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان البرز با بیان اینکه دغدغه‌مندی نماینده ولی فقیه در استان در خصوص تحقق مسئله عفاف در جامعه اهمیت اساسی دارد و نیازمند توجه همگان است، اظهار کرد: عملکرد تمامی نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی مؤثر است؛ به ویژه تلاش‌های استاندار و فرمانده سپاه استان و دیگر مدیران و متولیان که همواره در صفوف مقدم سعی و اهتمام خود را در توجه‌بخشی به معارف دینی و ایمانی و حفظ سلامت و امنیت جامعه در نظر داشته‌اند.

وی تصریح کرد: تحقق وعده صادق با محوریت نیروهای عملیاتی سپاه نشان داد که تا چه اندازه مسئله ایمان و باورهای ایمانی در پیشبرد برنامه‌ها و اهداف مؤثر است؛ آنچنان که در جریان طرح نور و طرح حضور بار دیگر شاهد تحقق جهاد تبیین با رویکرد مسئله حجاب و عفاف خواهیم بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با بیان اینکه بخش عظیمی از فرهنگ را فرهنگ عامه تشکیل می‌دهد، گفت: از شهر کرج به‌عنوان زیستگاه امیران و لشکریان ۱۰ سیدالشهدا(ع) نام برده می‌شود و این مهم به این معناست که تا چه اندازه باورهای دینی در انگاره‌های مردمان آن رشد یافته و به ظهور نشسته است.

انتهای پیام
captcha