طرح «مهرورزی؛ شیوه پیامبر اعظم (ص) و امام رضا (ع)» برگزار می‌شود
کد خبر: 1351762
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۶
در مدرسه علمیه اسلام‌شناسی؛

طرح «مهرورزی؛ شیوه پیامبر اعظم (ص) و امام رضا (ع)» برگزار می‌شود

گروه حوزه‌های علمیه: به همت معاونت پژوهش مدرسه علمیه اسلام‌شناسی حضرت زهرا (س) طرح مطالعاتی «مهرورزی؛ شیوه پیامبر اعظم (ص) و امام رضا (ع)» برگزار می‌شود.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، معاونت پژوهش مدرسه علمیه اسلام‌شناسی حضرت زهرا (س)، با همکاری واحد بسیج طلاب در نظر دارد؛ طرح مطالعاتی «مهرورزی؛ شیوه پیامبر اعظم (ص) و امام رضا (ع)» را با هدف نشر و گسترش معارف ناب اسلام و کسب فیض از سیره پیامبر مکرم اسلام و امام رضا(ع) ومیثاق با خون شهیدان به عنوان بهترین نماد ایثار در جهان اسلام برگزار کند.



بنا بر این گزارش، این طرح از 10 دی‌ماه آغاز شده و تا 29 دی‌ماه، همزمان با ولادت پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت ادامه خواهد داشت.



علاقه‌مندان می‌توانند با ارائه شیوه مهرورزی پیامبر اعظم(ص) و امام رضا (ع) در قالب حدیث، بررسی سیره، داستان زندگی و.... در چند پاراگراف (باذکرمنبع) در این طرح مطالعاتی شرکت کنند.



لازم به ذکر است، به بهترین آثار جوایز نفیس تعلق می‌گیرد، همچنین مطالب برگزیده به شکل کتابچه علمی نیز منتشر می‌شود.



طلاب علاقه‌مند می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه طرح به نشانی مشهد، چهارراه لشکر، امام خمینی 48، پلاک 866 طبقه اول، معاونت پژوهش مدرسه علمیه اسلام‌شناسی ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 8525251 تماس بگیرند.

captcha