انقلاب اسلامی؛ زمینه‌ساز فرهنگ ظلم‌ستیزی و بیداری اسلامی در جهان
کد خبر: 1372002
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۵

انقلاب اسلامی؛ زمینه‌ساز فرهنگ ظلم‌ستیزی و بیداری اسلامی در جهان

گروه سیاسی: نماینده ولی‌ فقیه در کردستان به اهداف و دستاوردهای نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: ترویج فرهنگ ظلم‌ستیزی و بیداری اسلامی در جهان از اهداف نظام اسلامی بود، که تحقق یافته است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی، نماینده ولی‌فقیه در کردستان روز گذشته، 18 بهمن در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه سنندج به اهداف و دستاوردهای نظام اسلامی اشاره و اظهار کرد: ترویج فرهنگ ظلم‌ستیزی و بیداری اسلامی در جهان از اهداف نظام اسلامی بوده، که تحقق یافته است.
وی افزود: مبارزه با طاغوت، سرنگونی حکومت ظالمانه طاغوت و استقرار حکومت اسلامی و زمینه‌سازی برای حکومت جهانی اسلام از مهم‌ترین اهداف شکل‌گیری انقلاب ایران به فرمان امام بود که بارها در سخنرانی‌های مختلف ایشان عنوان شده است.
حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی با اشاره به اینکه مردم در تحقق اهداف نظام اسلامی نقش مؤثری ایفا کرده‌اند، افزود: انقلاب ایران اسلامی مردمی‌ترین انقلاب دنیاست چرا‌که با حضور مردم در صحنه‌های مختلف به خصوص صحنه‌های سیاسی، تداوم می‌یابد و هر روزه بر اقتدار آن افزوده می‌شود.
وی با اعلام اینکه انقلاب اسلامی بر پایه اعتقادات دینی و ایمان راسخ مردم و به رهبری عالمانه امام خمینی(ره) شکل گرفته است، بیان کرد: اتحاد و انسجام ملت ایران در قالب اقوام و مذاهب با محوریت رهبری موجب تعالی نظام اسلامی شده است.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پایان با تأکید بر حضور هر چه بیشتر مردم در راهپیمایی 22 بهمن یادآور شد: مردم کردستان همچون سایر کشورها با حضور پررنگ خود در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بردهان استکبار جهانی می‌زنند.

captcha