بسیج مطهرترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران است
کد خبر: 4183820
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵

بسیج مطهرترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران است

جانشین معاونت سیاسی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بسیج و تفکر بسیجی دارای ارکان ایمانی و اقتدار همه‌جانبه است که امروز به‌عنوان مطهرترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌شود.

به گزارش ایکنا از بوشهر، در پنجمین روز از هفته بسیج، ۳ آذرماه، رزمایش اقتدار بسیجیان با حضور پایگاه‌های مقاومت بسیج در مصلای نمازجمعه بوشهر واقع در محله ایثار منطقه یک این شهر برگزار شد.

سردار عزیز غضنفری، جانشین معاونت سیاسی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در این همایش گفت: با به پایان رسیدن جنگ، حرف و حدیث‌های بسیاری به میان آمد و برخی مزدوران دلباخته به خوراج می‌گفتند کار بسیج تمام شده است اما امام راحل با تدبیر خود، فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند.

سردار غضنفری افزود: بسیج و تفکر بسیجی در قبل از انقلاب هم بود اما طاغوت مجال بروز تفکر بسیجی را نمی‌داد اما هم اکنون آثار این تفکر بسیجی را در سراسر ایران می‌بینیم‌.

وی اضافه کرد: بسیج یک تفکر و ساختار سازمانی است و باید به آن توجه کرد و فرهنگ بسیجی را گسترش داد.

این مقام لشکری بیان کرد: تفکر بسیجی موجب غلبه بر مشکلات است و راه بن بست بر تفکر بسیجی وجود ندارد مگر می‌شود از هشت سال دفاع مقدس گفت اما از بسیجیانی که در خط مقدم در گمنامی شهید شدند نگفت مگر می‌شود از سازندگی کشور گفت اما از بسیج و بسیج سازندگی نگفت بسیج و بسیجی در همه عرصه ها پیشرفت داشته است.

جانشین معاونت سیاسی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بسیج از ابتدای انقلاب اسلامی فراگیر بوده است، گفت: آنچه موجب فراگیر شدن آن شده هماهنگ شدنش با همه اجزای نظام است.

وی عنوان کرد: امروز کسی نمی‌تواند از تهدیدی بر انقلاب رخ داده نام ببرد و بسیج غائب آن باشد زیرا بسیج برگ برنده انقلاب بوده و در آینده نیز خواهد بود اما دشمن به دنبال از کار انداختن این برگ برنده است.

سردار غضنفری با اشاره به اینکه طوفان الاقصی یک زلزله در سیستم رژیم صهیونیستی پایه‌ریزی کرد، افزود: حوادث تلخ غزه و ظلم‌های رژیم صهیونیستی با هدف کوچ دادن مردم غزه است اما ماشین ظلم رژیم اشغالگر قدس از هفت صبح امروز ۳ آذرماه ۱۴۰۲ متوقف شد و علت آن شورای امنیت سازمان ملل  یا مجمع سازمان ملل نبود بلکه علت آن تفکر بسیجی بود که تا فراسوی مرزها گسترش یافته است.

وی اضافه کرد: افتخار امروز ما این است که توقف  حیات وحشیانه توسط تفکر و فرهنگی رقم خورد که آثار آن را در حزب‌الله لبنان، گروه‌های مقاومت سوریه و عراق می‌بینید و اگر جنایتی در هرجای دنیا متوقف شده حاصل تفکر بسیجی بوده است.

سردار علی رزمجو، فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، نیز در این همایش اقتدار بسیجیان راهبردهای بسیج را برشمرد و افزود: بسیج تقویت سرمایه اجتماعی و هویت ملی و اسلامی است.

سردار رزمجو گفت: تقویت قدرت نرم و ارتقا توان بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران که بخشی از آن را در همایش و رزمایش اقتدار بسیجیان در کشور و استان شاهدیم نشان اقتدار بسیجیان است.

وی اضافه کرد: عملیات روانی علیه دشمن، سازندگی و محرومیت‌زدایی از دیگر راهبردها است.

سردار رزمجو بیان کرد: در استان بوشهر بانک اطلاعاتی شناسایی نقاط محروم استان با هدف محرومیت‌زدایی راه‌اندازی شده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) عنوان کرد: یک‌هزار و ۲۰۰ گروه جهادی در استان سازماندهی و صدور مجوز کرده‌ایم که داوطلبانه در صحنه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی و خدمت‌رسانی بی‌منت حاضر و محرومیت‌زدایی می‌کنند.

سیده‌فردوس رضوی 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha