تهیه مؤلفه‌های مدیریت جهادی برای ابلاغ به دستگاه‌های اجرایی
کد خبر: 1409457
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۳
کارخانه‌ای در تذکر کتبی خواستار شد؛

تهیه مؤلفه‌های مدیریت جهادی برای ابلاغ به دستگاه‌های اجرایی

گروه سیاسی: ابراهیم کارخانه‌ای، منتخب مردم همدان در تذکر کتبی به رئیس‌جمهور، دستور و تهیه مؤلفه‌های مدیریت جهادی جهت ابلاغ به دستگاه‌های اجرایی را خواستار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) تذکرات کتبی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مسئولان و دستگاه‌های اجرایی در پایان جلسه علنی امروز، چهارشنبه، 31 اردیبهشت، از سوی یکی از اعضای هیئت رئیسه قرائت شد که متن آن به شرح ذیل است:

 فلاحی باباجان نماینده مردم اهر وهریس به رئیس‌جمهور، جلوگیری از ضایع شدن حقوق کارگزاران مخابرات روستایی را تذکر داد.

سادات ابراهیمی نماینده مردم شوشتر به وزیر جهاد کشاورزی عدم تنظیم عرضه و تقاضا و رعایت الگوی کشت را تذکر داد.

زمانیان نماینده  مردم شهرکرد به رئیس‌جمهور، دستور ویژه جهت پیگیری کارهای خلاف و غیرقانونی که باعث از بین رفتن محیط زیست می‌شود را تذکر داد.

کارخانه‌ای نماینده  مردم همدان و فامنین به وزیر آموزش و پرورش، توجه به فرمایشات رهبری و پرهیز از سیاسی شدن فضای آموزش و پرورش کشور و به رئیس‌جمهور، دستور و تهیه مؤلفه‌های مدیریت جهادی جهت ابلاغ به دستگاه‌های اجرایی را تذکر داد.

جوکار نماینده مردم یزد به وزیر صنعت، معدن و تجارت نظارت دقیق بر قیمت کالاها و به وزیر نیرو تخصیص بودجه جهت تکمیل فاضلاب شهر یزد را تذکر داد.

سوری نماینده مردم سلسله و زلفان به وزیر آموزش و پرورش، رسیدگی به وضع مدارس شاهد را تذکر داد.

نوری نماینده مردم شوش به وزیر شهرسازی و جهاد کشاورزی  جلوگیری از تخریب زمین‌های کشاورزی درانجام آزاد راه اندیمشک و اهواز را تذکر داد.

سامری نماینده مردم خرمشهر به وزیر نیرو، علت عدم تکمیل پروژه فاضلاب خرمشهررا تذکر داد.

حاجی نماینده مردم شاهین شهر به وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی ضرورت رسیدگی جمعی به ازبین رفتن فرصت های شغلی توسط اتباع بیگانه بدون پروانه مجاز را تذکر داد.

ایرانپور نماینده مردم مبارکه به رئیس‌جمهور، لزوم پرهیز در اجرای طرح‌های فولاد مبارکه به دلیل افزایش نگرانی‌های زیست‌محیطی و به وزیر صنعت معدن و تجارت، علت بی‌توجهی شرکت فولاد مبارکه به راه‌های منتهی به این شرکت را تذکر داد.

احمدی  مردم نماینده دهلران به وزیر نفت، دلیل تعلل، بی‌مسئولیتی و ضعف نظارت در پروژه انتقال گاز به شهرستان‌های دهلران و آبدانان را تذکر داد.

آقایان هروی، هاشم‌زهی، عبادی، عبدالله‌زاده نمایندگان مردم قائنات، نهبندان، بیرجند و فردوس به رییس راه و شهرسازی، تقلیل پروازهای فرودگاه بیرجند بر چه مبنایی انجام گرفت که باعث مشکل‌آفرینی برای مدیران و نمایندگان استان شده است را تذکر داد.

شکری نماینده مردم ماسال به وزیر جهاد کشاورزی، اجرای قانون اصلاح استخدام مهندسان کشاورزی که متاسفانه پس از گذشت دو سال از اقدام آن صورتی نگرفته است را تذکر داد.

حسینی نماینده مردم قائمشهر به رئیس جمهور، تعیین تکلیف استخدام نیروهای انسانی که در دوره قبل امتحان دادند و منتظر اشتغال هستند را تذکر داد.

علیپور مردم نماینده قائمشهر به رئیس جمهور، تعیین تکلیف 30 هزار جوان تحصیلکرده که در آزمون استخدامی قبول شده‌اند و منتظر پاسخ‌اند و به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علت برخورد نادرست مدیران بیمارستانی و امنیتی کردن مراکز تخصصی را تذکر داد.

آقاجری نماینده مردم ماهشهر به وزیر راه و شهرسازی، بلاتکلیفی مسکن مهر و سردرگمی تعاونی‌ها را تذکر داد.

کیایی نژاد و کولیوند نمایندگان ساوجبلاغ و کرج به وزیر صنعت در خصوص جایه جایی برخی مدیران شهرستان تذکر داد.

طبیب‌زاده نوری  مردم نماینده تهران به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  اعطای مسوولیت خبرگزاری مناطق آزاد به فردی دستگیر شده در اتفاقات سال 88 و به وزیر علوم، اقدام معاونت دانشجویی دانشگاه شیراز مبنی بر برگزاری جشن تئاتر طنز در روز وفات حضرت زینب (س)را تذکر داد.

میرگلوبیات نماینده مردم ساوه و زرندیه به وزیر صنعت، معدن و تجارت، تبدیل سطح وضعیت استخدامی از قراردادی به شرکتی درخصوص بازرسان صنعت، معدن و تجارت را تذکر داد.

مقیمی، صابری، علی‌آبادی، سلطانی صبور به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رفتار غیرمسوولانه مسوولان شرکت شعاع نسبت به زائران عتبات عالیات را تذکر داد.

آقایان مقیمی، سلطانی، صابری، امیرآبادی، زارعی نمایندگان بهشهر، رزن، قم و تهران به وزیر راه و شهرسازی، علت تاخیر در پروازهای عتبات عالیات را تذکر داد.

مفتح نماینده مردم تویسرکان به وزیر آموزش و پرورش توجه به درخواست مربیان پیش‌دبستانی نسبت به انتصاب و سوابق خدمتی به ویژه سال های 90 به بعد تذکر داد.

ثروتی نماینده مردم بجنورد، به وزیر آموزش و پرورش، اجرای قانون استخدام معلمان شرکتی و مربی بهداشت، پیش‌دبستانی و مربیان آموزشکده‌ها و تعیین تکلیف آنها و همچنین اجرای تعهدات آموزش و پرورش برای ساخت و بازسازی مراکز آموزش و پرورش خراسان و به وزیر راه و شهرسازی، تسریع در واگذاری زمین برای طرح‌های دولتی و خصوصی و رعایت ضوابط مورد نیاز وزارتخانه‌ها و لزوم تغییر کاربری سایت اداری در معدن و محدوده شهر را تذکر داد.

حسینی مردم نماینده میانه به وزیر صنعت، معدن و تجارت، جلوگیری از تغییر و تنزل وضعیت استخدامی بازرسان آن وزارتخانه را تذکر داد.

براتیان و بیگلری نمایندگان مردم بیجار و سقز به وزرای جهاد کشاورزی و صنعت، بی‌کیفیت بودن تراکتورهای تحویلی به کشاورزان و بلاتکلیف بودن کشاورزان را تذکر داد.

مفتح نماینده مردم تویسرکان به وزیرنیرو تکمیل پرژوه سد را تذکر داد.

مددی نماینده مردم میانه به رئیس جمهور، عدم نظارت به مشکلات خانواده شهدا را تذکر داد.

ثروتی نماینده مردم بجنورد به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، تلاش برای انجام بهتر وظایف اشتغال‌زایی و تلاش برای ساخت مجموعه ورزشی برای کارگران استان خراسان شمالی و اجرای قانون استخدام مربیان فنی و حرفه‌ای و به وزیر نیرو، تخصیص منبع 30 هزار متر مکعبی را تذکر داد.

captcha