برگزاری دوره «همسرداری و تربیت فرزند» در مدرسه علمیه اسلام‌شناسی حضرت زهرا(س) مشهد
کد خبر: 1436081
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱

برگزاری دوره «همسرداری و تربیت فرزند» در مدرسه علمیه اسلام‌شناسی حضرت زهرا(س) مشهد

خبرنگاران افتخاری/ فهیمه حسینی: دوره‌های آموزشی «همسرداری و تربیت فرزند» در مدرسه علمیه اسلا‌م‌شناسی حضرت زهرا(س) مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به همت واحد فارغ‌‌التحصیلان مدرسه علمیه اسلام‌شناسی حضرت زهرا(س) مشهد دوره آموزشی همسرداری و تربیت فرزند با هدف ارتقاء کیفیت سطح روابط در خانواده و تربیت فرزندان در محل این مدرسه برگزار می‌شود.

نادری، مسئول واحد فارغ‌التحصیلان و متولی این دوره آموزشی گفت: با توجه به توصیه‌های الهی دین مبین اسلام در مورد خانواده و تربیت فرزندان صالح، مدرسه علمیه اسلام‌شناسی آموزش راهکارهای ارتقاء کیفیت سطح روابط زوجین و تربیت فرزندان در خانواده را جزئی از رسالت خود در قبال طلاب و عموم اقشار جامعه می‌داند، به همین دلیل طبق سنوات و دوره‌های گذشته کلاس‌های آموزشی همسرداری و تربیت فرزند را برگزار خواهد کرد.

این استاد حوزه در مورد شرایط برگزاری این دوره آموزشی افزود: این دوره آموزشی با تدریس باقری، استاد حوزه ویژه طلاب و عموم بانوان علاقه‌مند طی 10 جلسه آموزشی و یک روز در هفته برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به واحد فارغ‌التحصیلان مدرسه علمیه اسلام‌شناسی حضرت زهرا(س) مشهد نسبت به ثبت نام در این دوره اقدام کنند.

captcha