نرم‌‌افزارچندرسانه‌ای «واجب فراموش شده» رونمایی می‌شود
کد خبر: 1442019
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴

نرم‌‌افزارچندرسانه‌ای «واجب فراموش شده» رونمایی می‌شود

گروه فضای مجازی: نرم‌افزار چندرسانه‌ای «واجب فراموش شده» در دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، نرم‌افزار تلفن همراه و چند رسانه‌ای شهید علی خلیلی؛ شهید امر به معروف و نهی از منکر با نام «واجب فراموش شده» در بخش نشر دیجیتال دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی رونمایی می‌شود.

همچنین در همین بخش از 3 اثر و محصول فاخر در حوزه‌های دفاع مقدس، آسیب‌شناسی و ماهواره، عتبات عالیات در حوزه نرم‌افزارهای تلفن همراه و نرم افزارهای چند رسانه‌ای نیز رونمایی، معرفی و ارائه خواهند شد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین شهید علی خلیلی از مربیان مؤسسه بهشت تهران ۲۵ تیر ماه سال ۱۳۹۰ در حین بازگشت از هیئت به همراه چند نفر از دانش آموزان خود، به واسطه امر به معروف و نهی از منکر مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

گفتنی است؛ دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی از امروز یکم شهریور ماه آغاز و در پنج بخش اصلی بین الملل، رسانه‌های برخط، نشردیجیتال، بازی و انیمیشن، فن‌آوری اطلاعات و همچنین در پنج بخش جانبی دیجیتال در آینه هنر، کارگاه‌ها و نشست‌ها، فرصت‌ها و تهدیدها، واقعیت افزوده و کودک و نوجوان از ساعت 10 تا 21 در محل نمایشگاهی بوستان گفتگو برگزار می‌شود.

captcha