آموزش قرآن دوره ابتدایی توسط معلم پایه/ مدیران و معاونان، قرآن تدریس نکنند
کد خبر: 1462462
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲
در اطلاعیه معاونت آموزش ابتدایی آمده است؛

آموزش قرآن دوره ابتدایی توسط معلم پایه/ مدیران و معاونان، قرآن تدریس نکنند

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای از استان‌ها خواست تا تدریس درس قرآن در دوره ابتدایی توسط معلم پایه انجام شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش براساس دستورالعمل ساماندهی نیروی انسانی که بخشی از آن به تدریس مدیران و معاونین اشاره داشته است اطلاعیه‌ای را مبنی بر لزوم تدریس درس قرآن دوره ابتدایی توسط معلم پایه منتشر و به استان‌ها ابلاغ کرده است.
براساس مصوبه 677 شورای عالی آموزش و پرورش و اطلاعیه‌ای که از سوی معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش منتشر شده از این پس تدریس درس قرآن دوره ابتدایی باید توسط معلم پایه انجام شود و مدیران و معاونان مدارس و حتی مربیان پرورشی مدارس نباید به تدریس درس قرآن برای دوره ابتدایی بپردازند.
این در حالی است که پیش از این درس قرآن دوره ابتدایی به ویژه در شهرستان‌ها و استان‌هایی غیر از تهران، توسط مربیان پرورشی مدارس و سایر پرسنل انجام می‌شد و حتی معاونان و مدیران مدارس نیز به این دلیل که در طول هفته باید شش ساعت تدریس داشته باشند به تدریس درس قرآن برای دوره ابتدایی می‌پرداختند.

captcha