برپایی نمایشگاه عکس «عزاداران حسینی» در ملایر
کد خبر: 1464556
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶

برپایی نمایشگاه عکس «عزاداران حسینی» در ملایر

کانون خبرنگاران نبأ/ امیر فرمائی: به مناسبت ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا امام حسین(ع) نمایشگاه عکس با موضوع «عزاداران حسینی» در دبستان شهید پیمانی ملایر دایر شده است.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، محسن سامی، مدیر دبستان شهید پیمانی ملایر گفت: به مناسبت ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا امام حسین(ع) نمایشگاه عکس با موضوع «عزاداران حسینی» در دبستان شهید پیمانی ملایر دایر شده است.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه برنامه‌های مختلف عزاداری امام حسین(ع) شامل نذری، نماز ظهر عاشورا، نمادهای کربلا، سینه زنی به تصویر کشیده شده است.

مدیر دبستان شهید پیمانی ملایر اظهار کرد: در دهه اول محرم دانش‌آموزان در قالب هیئت حضرت علی اکبر(ع) به عزاداری خواهند پرداخت و در روز هشتم ماه محرم طبق برنامه هر ساله دانش‌آموزان با شیر و کیک نذری پذیرایی خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه در مراسم صبح‌گاه مدرسه نیز فلسفه قیام عاشورا برای دانش‌آموزان تشریح می شود و آثار نقاشی دانش‌آموزان با موضوع قیام کربلا به نمایش در می‌آید، یادآور شد: از دیگر برنامه‌های این مدرسه در دهه اول محرم نمایش فیلم با موضوعات ایثار و شهادت از سری فیلم‌های جشنواره مردمی فیلم عمار است.

captcha