کیانیان و هدایتی به «کیمیا» پیوستند
کد خبر: 1472926
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۳

کیانیان و هدایتی به «کیمیا» پیوستند

گروه هنر: «کیمیا» سریالی ۱۱۰ قسمتی درباره پیروزی انقلاب اسلامی است که جدیداً رضا کیانیان و محمدرضا هدایتی به بازیگران آن اضافه شدند.

جواد افشار، کارگردان سریال تلویزیونی «کیمیا»، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) درباره مراحل ساخت این مجموعه انقلابی گفت: هم اکنون مشغول ضبط سکانس‌های مربوط به قیام 17 شهریور هستیم. لوکیشن این بخش‌ها در خاورشهر در حال تصویربرداری است.

وی افزود: در این کار بازیگران زیادی ایفای نقش کرده‌اند. در این میان رضا کیانیان و محمدرضا هدایتی دو بازیگر جدیدی هستند که به تازگی به مجموعه اضافه شده‌اند. تصویربرداری این کار از نیمه گذشته است و به احتمال زیاد تا اواسط سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.

افشار ادامه داد: این کار اولین سریال 110 قسمتی سیماست که در گروه فیلم سریال شبکه دو تولید می‌شود و انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس حامی این کار است. قرار است این کار در نیمه دوم سال  94 روی آنتن رود.

وی درباره قصه «کیمیا» چنین توضیح داد: یک شهر، یک محله، یک خانه! خانه‌ای به وسعت یک سرزمین! سرزمینی با حوادث پرالتهاب با مردمی که عزم بهتر شدن دارند. کیمیا یکی از میان مردم، با خطرات و خاطراتی که حوادث ریز و درشت برایش رقم می‌زنند و شخصیتش را شکل می‌دهند... .

افشار اعلام کرد: حسن پورشیرازی، آزیتا حاجیان، مهراوه شریفی‌نیا، پوریا پورسرخ، سیدمهرداد ضیایی، بیوک میرزایی، روح‌الله کمانی، حسن جوهرچی، علی منجزی، مهتاب ثروتی، رضا توکلی، محمدعلی شادمان، مهدی پاکدل، مهدی سلطانی، سوگل طهماسبی، محمود مقامی میرطاهر مظلومی، حسن تسعیری، عطا عمرانی، حسین توشه، کوروش زارعی، شهین تسلیمی، آشا محرابی، سودابه بیضایی، فریبا طالبی، نسرین نکیسا، عاطفه رضوی، مالک سراج، نوید خداشناس، میرفرخ هاشمیان، هاجر سراج علی افشار و (با حضور) حامد بهداد و نیکی کریمی بازیگرانی هستند که در این مجموعه ایفای نقش کرده‌اند.

captcha