هیئت‌های مذهبی یاور نماز می‌شوند
کد خبر: 1475287
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۶

هیئت‌های مذهبی یاور نماز می‌شوند

گروه جامعه: معاون یاوران نماز ستاد اقامه نماز از اجرای طرح تشکیل هسته‌های یاوران نماز در هیئت‌های مذهبی خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین جواد حیرانی، معاون یاوران نماز ستاد اقامه نماز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از برنامه‌ریزی برای تشکیل هسته‌های یاوران نماز در هیئت‌های مذهبی در سال جاری خبر داد و گفت: طی این برنامه 200 هسته یاوران نماز در هیئت‌های مذهبی راه‌اندازی می‌شود.
وی ادامه داد: کار یاوران نمازهیئت‌های مذهبی ضمن تقویت نماز در این هیئت ها پیگیری ترویج نماز در جامعه است. 
حجت‌الاسلام حیرانی با تأکید بر اینکه هدف و برنامه نهایی ما این است که در عموم هیئت‌های مذهبی کشور هسته‌های یاوران نماز ساماندهی شوند و هر هیئت گروهی را برای پرداختن عمیق‌تر به امر نماز تشکیل دهد، گفت: این هسته‌ها پشتیبانی محتوایی و آموزش‌های لازم در خصوص ترویج نماز را دریافت خواهند کرد تا در کنار برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم مذهبی، هیئت‌ها و عزاداران به نماز نیز بپردازند.
وی تصریح کرد: البته ما به دنبال گسترش تشکیل تشکل‌های مردمی در مجامع مختلف با هدف ترویج نماز هستیم که هیئت‌های مذهبی نیز از جمله این تشکل‌های مردمی هستند. 
حیرانی با اشاره به اینکه این طرح از اول ماه محرم آغاز شده است، گفت: تاکنون در هر استان نزدیک به 10 هسته یاور نماز در هیئت‌ها تشکیل شده است؛ این برنامه همچنان در حال گسترش است و تلاش داریم با افزایش پشتیبانی از استان‌ها هسته‌های یاوران نماز را گسترش دهیم.

captcha