مردم زامبيا از هر قوميت و دينی در انتظار ماه مبارك رمضان بوده‌اند
کد خبر: 2168591
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۳

مردم زامبيا از هر قوميت و دينی در انتظار ماه مبارك رمضان بوده‌اند

گروه سياسی و اجتماعی: «روبيا باندا»، رئيس‌جمهور زامبيا، 17 مردادماه، طی پيامی حلول ماه مبارك رمضان را به جامعه اسلامی اين كشور تبريك گفت و اظهار كرد كه مردم زامبيا از هر دين و قوميتی در انتظار حلول ماه مبارك رمضان بوده‌اند.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه منطقه بالكان، «ديكسان چه‌ری»، سخنگوی رئيس‌جمهور اين كشور، كه پيام را قرائت می‌كرد، عنوان كرد: رييس جمهور در پيام خود تصريح كرده كه تمام ملت زامبيا از هر دين و قوميتی همچون مسلمانان در انتظار فرارسيدن اين ماه مبارك و پربركت بوده‌اند.
وی اظهار كرد: رييس‌جمهوری ابراز اميدواری كرده است كه مسلمانان زامبيا در اين ماه مبارك برای پيشرفت كشور خود به دعا و نيايش بپردازند و برای انجام فرايض اين ماه پربركت اهتمام كاملی داشته باشند.
وی در ادامه به نقل از رييس‌جمهور گفت: مردم مسلمان كشورمان به‌ويژه برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات آينده دعا كنند تا انتخابات رياست جمهوری و مجلس كه قرار است، 29 شهريورماه سال جاری، برگزار ‌شود، در صلح و آرامش كامل صورت گيرد.
رئيس‌جمهور زامبيا در پايان اين پيام، از خداوند متعال خواسته است تا اين ماه مبارك را برای همه مسلمانان كشور خود ماهی پر خير و بركت قرار دهد.
captcha