بررسی اصلاح رفتارهای اجتماعی در برنامه صبح روشن
کد خبر: 2554769
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۶

بررسی اصلاح رفتارهای اجتماعی در برنامه صبح روشن

همزمان با آغاز فصل تابستان و شروع رسمی تعطيلات و ايام فراغت دانش‌آموزان و دانشجويان، برنامه زنده صبحگاهی «صبح روشن» به بررسی موضوع غنی‌سازی اوقات فراغت و نقش آن در اصلاح رفتارهای اجتماعی می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) به نقل از روابط عمومی راديومعارف، همزمان با آغاز فصل تابستان و شروع رسمی تعطيلات و ايام فراغت دانش‌آموزان و دانشجويان، برنامه زنده صبحگاهی «صبح روشن» به بررسی موضوع غنی‌سازی اوقات فراغت و نقش آن در اصلاح رفتارهای اجتماعی می‌پردازد.
ميهمان اين برنامه حجت‌الاسلام فدايی است كه غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجويان را از ابعاد مختلف بررسی كرده و تأثيرات اين غنی‌سازی در كاهش بزه و رفتارهای ناهنجار اجتماعی، ايجاد بستری مناسب برای يادگيری مهارت‌های اجتماعی، شكل گيری شخصيت و اصلاح رفتارهای فرزندان و نيز تاثير غنی سازی در اصلاح رفتارهای اجتماعی را تبيين و بررسی می‌كند.
«صبح روشن»، مجموعه برنامه‌ای است كه در سه روز نخست هفته به صورت زنده به روی آنتن می‌رود تا ارزش‌های اخلاقی را ترويج و هنجارهای اجتماعی را نهادينه‌سازی و آسيب‌های رفتارهای عمومی را اصلاح كند. اين برنامه با بهره‌مندی از سوابق ارزشمند برنامه‌های «عطر زندگی»، «راه زندگی» و «شميم عترت» می‌كوشد تا اثرگذارتر و جذاب‌تر از گذشته با عموم شنوندگان راديو معارف همراه باشد.
برنامه زنده صبحگاهی «صبح روشن» كاری از گروه فرهنگ و ادب به سردبير تهيه‌كنندگی محمد حسن جلالی و اجرای رضا ملايی از شنبه تا دوشنبه هر هفته از ساعت 9 از شبكه راديويی معارف تقديم شنوندگان معارف‌جو و فرهيخته خواهد شد.
captcha