آغاز دوره جديد آموزش ترجمه و مفاهيم قرآن در مؤسسه جبرئيل امين قم
کد خبر: 2561113
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۳

آغاز دوره جديد آموزش ترجمه و مفاهيم قرآن در مؤسسه جبرئيل امين قم

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دوره جديد آموزش ترجمه و مفاهيم قرآن در مؤسسه جبرئيل امين قم به صورت تلفنی برگزار می‌شود.

حميدرضا روزبهانی، مديرمسئول مؤسسه جبرئيل امين قم در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن (ايكنا)، با اعلام اين خبر گفت: دوره جديد آموزش ترجمه و مفاهيم قرآن ويژه تمامی علاقه‌مندان سراسر كشور در مؤسسه جبرئيل امين قم به صورت تلفنی برگزار می‌شود.
وی در ادامه بيان كرد: اين طرح شامل آموزش گام‌به گام آيات قرآن همراه با ترجمه و خلاصه تفسير آيات قرآن همراه با آشنايی كامل با شناسنامه و ويژگی‌های هر سوره و شأن نزول آيات انتخابی هر جزء قرآن است.
روزبهانی تصريح كرد: فرد پس از ثبت نام در اين طرح بسته‌های آموزشی قرآن را به صورت 5 جزء 5 جزء به همراه كتب آموزشی دريافت كرده و آموزش را آغاز می‌كنند.
وی در ادامه اظهار كرد: پس از ثبت نام فرد در طرح‌های آموزشی مؤسسه يك پرونده قرآنی برای وی و خانواده‌ وی تشكيل می‌شود و تمامی اعضای خانواده می‌توانند از اين بسته‌های آموزشی استفاده كنند.
روزبهانی بيان كرد: اين سيستم آموزشی به صورت كتاب باز است و سؤالات از ابتدا در اختيار فرد قرار می‌گيرد و فرد پس از مطالعه كتب بايد به سؤالات پاسخ دهد و پاسخنامه را برای مؤسسه ارسال كند.
مديرمسئول مؤسسه جبرئيل امين قم در پايان خاطرنشان كرد: فرد پس از اتمام آموزش 5 جزء و قبولی در آزمون‌های پايانی می‌توانند به آموزش 5 جزء بعدی بپردازند.
captcha