برنامه هفتگی حرم حضرت فاطمه معصومه(س) اعلام شد
کد خبر: 2638289
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۶
ششم الی دوازدهم دی ماه جاری؛

برنامه هفتگی حرم حضرت فاطمه معصومه(س) اعلام شد

کانون خبرنگاران نبأ/ امیرمحسن سلطان‌احمدی: مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) برنامه‌های حرم مطهر را از ششم تا دوازدهم دی ماه جاری تشریح کرد.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، حجت‌الاسلام روح الله فاطمی نسب گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، ویژه برنامه زمزم معرفت در راستای پاسخگویی به پرسش های دینی در حرم مطهر برگزار می باشد.

روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، مدیر امور رسانه و اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با بیان این که زمزم معرفت، همه روزه با حضور کارشناسان برجسته حوزه، یک ساعت و نیم مانده به اذان مغرب در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می شود، گفت: حجج اسلام والمسلمین تراشیون، برادران، رستم نژاد، وحیدپور، ملکی، محمدی و جعفری به ترتیب از شنبه تا جمعه در این برنامه به ایراد سخن می پردازند.

وی ادامه داد: در هفته جاری، بعد از نماز عشا، حجج الاسلام والمسلمین ماندگاری، فلاح زاده، تکیه ای، رفیعی و حاجی صادقی، به ایراد سخن می پردازند، ضمن این که سخنران حرم مطهر در دوشنبه شب(8 دی) آیت الله عالمی، نماینده ولی فقیه در جهاد و عضو خبرنگان رهبری و پنجشنبه شب(11 دی) حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه هستند.

حجت‌الاسلام فاطمی نسب با اشاره به قرائت دعای توسل سه شنبه شب، 9 دی ماه، بعد از نماز عشاء توسط هیئت جانبازان استان قم  گفت: زیارت عاشورای این هفته در صبح روز پنجشنبه، 11 دی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی و مداحی حاج حسن باقری قرائت می شود.

وی ادامه داد: دعای کمیل در حرم مطهر، پنج‌شنبه، بعد از نماز عشا با مداحی مداحی اهل بیت(ع)، اسلام میرزایی قرائت می‌شود. آیین قرائت دعای ندبه نیز در صبح روز جمعه، بعد از نماز صبح، با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میردامادی و مداحی اسلام میرزایی برگزار می‌شود.

مدیر امور رسانه و اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در پایان افزود: نماز جمعه این هفته قم به امامت آیت‌الله سید محمد سعیدی، در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) اقامه می‌شود.

captcha