مؤمن به ماندگاری عملش می‌اندیشد نه به ماندگاری خود
کد خبر: 2902314
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۱

مؤمن به ماندگاری عملش می‌اندیشد نه به ماندگاری خود

گروه فعالیت‌های قرآنی: یک پیشکسوت قرآنی با تاکید بر انجام فعالیت‌های ماندگار افزود: مومن باید عملش ماندگار باشد نه اینکه برای ماندگاری خودش دست به هر اقدامی بزند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قران(ایکنا) از مازندران، حسن سلطان پناه، پیشکسوت قرآنی شامگاه هفتم اسفند ماه در همایش تجلیل از پیشکسوتان خادمان و فعالان قرآن کریم ساری، گفت: فعالیت‌های قرآنی استان ابتدا با جمع 15 نفری شروع شد تا اینکه در سال‌های اخیر 5 گروه تواشیح بین الملی 30 قاری و استاد علوم قرآنی در این مجموعه فعالیت دارند.
وی افزود: بزرگترین افتخار ما این است که خادم قرآن کریم هستیم و من هیچگاه این جمع را رها نخواهم کرد.
سلطان پناه اظهار کرد: در سال 91 کلنگ مجتمع فرهنگی هنری نورالهدی به زمین زده شد و این مجموعه کارش را در ابتدا با 123 نفر از قرآن آموزان شروع کرد تا اینکه در حال حاضر بیش از هزار عضو دارد.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 13 نفر در این موسسه در شروف حافظ کل هستند، افزود: در سال جاری در رشته‌های مختلف قرآنی 1300 نفر  قرآن آموز شرکت کردند.
این استاد قرآنی اظهار کرد: موسسه نورالهدی در سال‌های اخیر در شهر ساری افتتاح شد و لازم است تا مسئولین بیش از پیش با این موسسه عنایت داشته  تا این موسسه بتواند خدمات بهتری را ارایه کند.
وی با  تاکید بر انجام فعالیت‌های ماندگار افزود: مومن باید  عملش ماندگار باشد نه اینکه برای ماندگاری خودش دست به هر اقدامی بزند.
سلطان پناه با اشاره اینکه خیلی از کشورها برای نفرات برتر مسابقات قرآن جوایز بالایی قرار می‌دهند، اظهار کرد:  در برخی از کشورهای اسلامی هزینه میلیاردی برای قاریان برتر و اهدای یک سوئیت 80 متری برای قاریان و حافظان قرآن اختصاص می‌دهند و نشان از توجه بالای آنان به  فعالیت های قرآنی است.
گفتنی است: در این همایش  پس از تجلیل از فعالان، خادمان و پیشکسوتان قرآنی شهرستان ساری، گروه تواشیح بین المللی بنی‌فاطمه(س) به تواشیح خوانی پرداختند.

captcha