امنیت اخلاقی جامعه در گرو حفظ حریم زن و مرد است
کد خبر: 3112991
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴

امنیت اخلاقی جامعه در گرو حفظ حریم زن و مرد است

گروه خبرنگاران نبأ/ حمیدرضا گل محمدی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گفت: از زندگی این بانوی بزرگوار می توان درس‌های فراوانی گرفت که یکی از زیباترین این درس ها حفظ عفت و حجاب برای بانوان و مردان است چرا که امنیت اخلاقی جامعه در گرو حفظ حریم زن و مرد است.

به گزارش خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری  ایکنا، حجت الاسلام حبیب الله رمضانی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیمرغ  گفت : حضرت فاطمه ‌زهرا (س) به عنوان بانوی نمونه اسلام و مدافع حریم ولایت سرآمد زنان سعادتمند عالم است و جایگاه ویژه ای در میان معصومین (ع) دارند که پیروی و تأسی از این بانوی بزرگوار در تعالی و پیشرفت معنوی آحاد جامعه می تواند تأثیرگذار بوده و درس‌های زیادی به اقشار مختلف مردم به ویژه بانوان مسلمان بدهد.

وی افزود: در نگاه حضرت زهرا (س) یک انسان کامل جهانی را ترسیم می‌کند که در آن‌ انسان دارای استعداد و توان فراوان برای پرواز به سوی قله های کمال است ، او انسان را موجودی متعالی معرفی می کند که ایمان ، عشق و تلاش زینت وجود او است.

رمضانی تصریح کرد: از زندگی این بانوی بزرگوار می توان درس‌های فراوانی گرفت که یکی از زیباترین این درس ها حفظ عفت و حجاب برای بانوان و مردان است چرا که امنیت اخلاقی جامعه در گرو حفظ حریم زن و مرد است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیمرغ حفظ ایمان، آرامش درونی ، سلامت جهانی ، استحکام خانواده ها ، دستیابی به عزت ، سر بلندی و جلوگیری از مفاسد اخلاقی را از دستاوردهای حفظ حجاب دانست و بیان کرد: توجه به حجاب و عفت عمومی ، لازمه داشتن یک جامعه سالم و خانواده‌ای متدین ، متعهد ، دارای سلامت روانی و جسمانی است که باید به آن اهمیت زیادی داد .

 

captcha