دیدار با جانبازان و رسیدگی به مشکلات آنان وظیفه همه مسئولان نظام است
کد خبر: 3306889
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۸
امام جمعه توپ آغاج کردستان:

دیدار با جانبازان و رسیدگی به مشکلات آنان وظیفه همه مسئولان نظام است

کانون خبرنگاران نبأ: حجت‌الاسلام حکیمی‌فر با بیان اینکه دیدار با جانبازان و رسیدگی به مشکلات آنان وظیفه همه مسئولان است، گفت: امنیت و آرامش در اقصی نقاط میهن عزیزمان را مدیون ایثارگری‌ها و فداکاری‌های شهدا و جانبازانی هستیم که از خود گذشتند تا نظام و کشور برقرار باشد.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل‌‌العباس(ع) و گرامیداشت روز جانباز، جمعی از مسئولان شهر توپ‌ آغاج کردستان روز شنبه، دوم خردادماه با حضور در منازل دو جانباز هشت سال دفاع مقدس با آنها دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حکمت حکیمی‌فر، امام جمعه شهر توپ آغاج در این دیدارها ضمن گرامیداشت یاد و نام حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) و تبریک روز جانباز، اظهار کرد: جانبازان و پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس در خط مقدم جبهه با پیروی از ائمه ‏اطهار(ع) و ولایت فقیه حماسه‌آفرینی کردند.

وی با بیان اینکه دیدار با جانبازان و رسیدگی به مشکلات آنان وظیفه همه مسئولان است، افزود: این همه پیشرفت در حوزه‌های مختلف و امنیت و آرامش در اقصی نقاط میهن را مدیون و مرهون ایثارگری‌ها و فداکاری‌های شهدا و جانبازانی هستیم که از خود گذشتند تا نظام و کشور برقرار باشد.

خطیب جمعه توپ آغاج در ادامه با تأکید بر اینکه وجود جانبازان سندی محکم بر این مدعاست که مردم همیشه و در هر مشکلی در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و آب و خاک کشور آماده هستند، تصریح کرد: عزت، سربلندی، توسعه و پیشرفت‌های چشمگیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش‌ها، ایستادگی و از جان‌گذشتگی‌های همه جانبازان و ایثارگران است.

حجت‌الاسلام حکیمی‌فر گفت: جوانان باید با آرما‌ن‌ها، رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های جانبازان آشنا شوند و آحاد ملت به‌ویژه مسئولان نیز در رسیدگی و دلجویی از شهیدان زنده کوتاهی نکنند.

وی عنوان کرد: شنیدن خاطرات رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس قوت قلب و بارقه امید برای خدمت هرچه با اخلاص‌تر مسئولان است.

captcha