رهایی از معضلات و آسیب‌های اجتماعی با مدیریت فرهنگی
کد خبر: 3310664
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱
امام جمعه توپ آغاج مطرح کرد:

رهایی از معضلات و آسیب‌های اجتماعی با مدیریت فرهنگی

کانون خبرنگاران نبأ: خطیب جمعه توپ‌آغاج استفاده از شبکه‌های مجازی و تولیدات سینمایی را اجتناب‌ناپذیر دانست و گفت: جوانان، دانشجویان، خواهران و برادران چه بخواهیم و چه نخواهیم، نمی‌توان دنیای پیشرفت و فناوری را بست ولی می‌توان با مدیریت صحیح فرهنگی از معضلات و آسیب‌های مهم آن جلو گیری کرد.


به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، حجت‌الاسلام حکمت حکیمی‌فر در نشست «هالیوود و مهدویت» که با حضور دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد واحد بیجار در این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: همان طور که می‌دانیم بزرگترین مرکز فیلم‌سازی جهان هالیوود و بعد از آن بالیوود است. بر اساس برخی گزارش‌ها، هالیوود سالانه بیش از 800 حلقه فیلم سینمایی تولید می‌کند. این یعنی اینکه که اگرهر سینمایی در دنیا بخواهد روزانه دو حلقه فیلم جدید به نمایش بگذارد، هالیوود به‌تنهایی می‌تواند آن را تغذیه کند.



وی با بیان اینکه عمده تولیدات هالیوود بر محورعرفان و مباحث ماورایی است بیان کرد: سالانه 15 میلیارد دلار سود خالص با تغذیه 80 درصدی سینما و تلویزیون‌های جهان را داراست.



خطیب جمعه توپ‌آغاج تصریح کرد: این کمپانی تولید فیلم تحت اشراف یهود ابزاری در دست سیاست‌مداران غرب نیز متأثرین از آن را مظاهر خیر و مخالفین آن‌را مظهر شر معرفی می‌کند.



حکیمی‌فر ادامه داد: این بنگاه فیلم‌سازی همواره آروزهای سیاستمداران غرب را تصویر کرده و بر جهانیان تحمیل کرده است.



رئیس ستاد احیای توپ‌آغاج استفاده از شبکه‌های مجازی و تولیدات سینمایی را اجتناب‌ناپذیر دانست و گفت: جوانان، دانشجویان، خواهران و برادران چه بخواهیم و چه نخواهیم، نمی‌توان دنیای پیشرفت و فناوری را بست ولی می‌توان با مدیریت صحیح فرهنگی از معضلات و آسیب‌های مهم آن جلو گیری کرد.







امام جمعه توپ آغاج بیان کرد: هالیوود جنگ‌های آینده بر علیه ملت‌ها را با القای نیروهای خیر و شر و اینکه جهان را نیروهای شر فرا خواهد گرفت، اذهان مخاطبین خود را آماده کرده و جنگ‌هایی که منجر به نسل‌کشی در میان مسلمانان شده را توجیه می‌کند.



رئیس ستاد احیا توپ آغاج گفت: در فیلم‌های هالیوودی مسیح به نفع اسرائیل در همیشه خاورمیانه دخالت می‌کند، خواسته‌های سران رژیم صهیونیستی را همان خواسته‌های مسیح بر شمرده است.



حکیمی‌فر با اشاره به فیلم‌های موضوع فرجام دنیا در هالیوود بیان کرد: هریک از فیلم‌های «روز استقلال»، «پیش‌گویی‌های نسترآداموس(مردی که آینده را دید)، ماتریکس، تهدید، ارباب حلقه‌ها، ترمیناتور2، انتظارمسیح، آرماگدون و آخرالزمان و طالح نحس از آن جمله‌اند.





وی افزود: بحث موعود از مباحث حیاتی تاریخ بشری است، به طوری که در کتاب‌های مقدس تمام ادیان و مذاهب به صراحت به آن اشاره شده است.



خطیب جمعه توپ‌آغاج گفت: موضوع مهدویت از اساسی‌ترین مباحث دین مبین اسلام و مذهب حقه تشیع بود، هر سرچشمه امید تمام مسلمین جهان است. به طوری که حضرت رسول گرامی اسلام(ص) و حضرات معصوم(ع) به مناسبت‌های مختلف بدان اشاره داشته‌اند.



رئیس ستاد احیا توپ آغاج در ادامه با اشاره به مسئله شرایط ظور گفت: حرکتی به وسعت تمام دنیا و عمق عدالت همه‌جانبه نیاز به رهبری بسیار توانمند دارد که وعده تمام انبیا و امامان را جامه عمل بپوشاند.



حکیمی‌فر تصریح کرد: امام مهدی(عج) به دلیل دارا بودن مقام عصمت (آگاهی و آزادی) توانایی آن حضرت بیان کرد: زیارت امام عصر(عج) در سرداب مقدس سامرا «السَّلَامُ عَلَى الْمَهْدِیِّ الَّذِی وَعَدَ اللَّهُ عَزَّ وَ جَلَّ بِهِ الْأُمَمَ أَنْ یَجْمَعَ بِهِ الْکَلِمَ وَ یَلُمَّ بِهِ الشَّعَثَ وَ یَمْلَأَ بِهِ الْأَرْضَ قِسْطاً وَ عَدْلًا وَ یُمَکِّنَ لَهُ وَ یُنْجِزَ بِهِ وَعْدَ الْمُؤْمِنِین» است.



وی با اشاره به ویژگی‌های یاران امام زمان(عج) گفت: کمال آگاهی و معرفت، ایمان کامل و استوار، اطاعت از امام (جریان هارون مکی)، عبادت و شب زنده‌داری، افراد ممتاز، شجاع و بردبار، اتحاد و برادری، صلابت (نه احساس غرور و نه احساس ضعف)، آرزوی انجام وظیفه و شهادت، زهد و پارسایی با تواضع و فروتنی، نام مقدس حسین(ع) بر لب آنها است.



امام جمعه توپ آغاج در پایان تصریح کرد: فرجام جهان از آن حق مداران با رهبریت حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان (عج) است.

captcha