اعزام ۱۰۰ مبلغ نماز طی ماه رمضان/ تا پایان سال ۵۰۰۰ یاور نماز خواهیم داشت
کد خبر: 3312640
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰
مظفر اعلام کرد:

اعزام ۱۰۰ مبلغ نماز طی ماه رمضان/ تا پایان سال ۵۰۰۰ یاور نماز خواهیم داشت

گروه جامعه: قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور از اعزام ۱۰۰ مبلغ ویژه نماز طی ماه مبارک رمضان به نقاط مختلف کشور خبر داد و گفت: آموزش شیوه‌های دعوت به نماز و آشنا کردن مردم با اسرار نماز اهداف این گروه است.

محمود مظفر قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به تشریح برنامه‌های این ستاد در ماه مبارک رمضان پرداخت و اعلام کرد: مبلغان ستاد اقامه نماز طی ماه رمضان به نقاط مختلف کشور اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: حدود 100 نفر از مبلغان که مدرس شیوه‌های دعوت به نماز و بیان اسرار نماز هستند طی ماه مبارک رمضان برای مبلغان و اقشار مختلف مردم برنامه‌های آموزشی برگزار می‌کنند.

یاوران نماز، نماز صبح مساجد را احیا می‌کنند

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور از فعالیت یاوران نماز طی دهه تکریم و غبارروبی مساجد نیز خبر داد و گفت: یاوران نماز در حال غبارروبی و آماده کردن مساجد برای ماه مبارک رمضان هستند و نیز با حضور خود تلاش دارند نماز صبح مساجد را احیا کنند.

مظفر از فعالیت هزار یاور نماز که به صورت خاص آموزش دیده‌‌اند نیز خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود تعداد یاوران نماز تا پایان سال جاری به پنج هزار نفر برسد و امیدواریم این افراد بتوانند با عضو گیری به ترویج نماز بپردازند.

وی از برگزاری مسابقه‌ «شیوه‌های دعوت به نماز» طی ماه رمضان نیز خبر داد و گفت: این برنامه به کمک صدا و سیما برگزار می‌شود و طی آن از کتاب شیوه‌های دعوت به نماز سؤال‌هایی مطرح و به برندگان جوایزی اهدا می‌شود.

captcha